اخبار داغ

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک عنوان کرد؛

قراردادهای سفید امضاء ،گریبان‌گیر جامعه کارگری استان/بدهی‌های تامین اجتماعی به علوم پزشکی مردم را با مشکل مواجه کرده است

قراردادهای سفید امضاء ،گریبان‌گیر جامعه کارگری استان/بدهی‌های تامین اجتماعی به علوم پزشکی مردم را با مشکل مواجه کرده است
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات قراردادهای سفید امضاء در جامعه کارگری استان همچنان ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخص، حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در شورای اداری استان قزوین که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد اظهار کرد: با توجه به حضور وزیر کار و رفاه اجتماعی در این جلسه و وجود جامعه کارگری در استان قزوین به عنوان قطب صنعتی کشور، جای نماینده کارگران برای بیان مشکلات و خواسته‌های این قشر خالی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: مشکل تعدیل نیرو در شرکت‌ها، قراردادهای سفید امضاء و عدم دریافت حقوق توسط کارگران نیز همچنان در استان قزوین ادامه دارد.

,

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: با توجه به اینکه روز فنی و حرفه را در پیش داریم اما ساختمان فنی و حرفه‌ای استان همچنان نیمه کاره است.

,

زرآبادی تصریح کرد: بدهی‌های تامین اجتماعی به علوم پزشکی مشکلاتی را به وجود آورده است که انتظار می‌رود هرچه زودتر مورد بررسی قرار گیرد.

,

این نماینده مجلس در ادامه گفت: حوزه زنان بخش قابل توجهی از آسیب‌های اجتماعی را تشکیل می‌دهد که باید بهزیستی برای رفع این معضلات، برنامه‌های کارشناسی شده‌ای را اعمال کند.

,

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه سن بزهکاری و بزه‌دیدگی در کشور کاهش یافته است که می‌تواند زنگ خطری برای آینده باشد.

,

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به دلیل فرهنگ غلطی که در جامعه وجود دارد زنان معتاد برای معالجه خود به مراکز مخصوص این مراجعه نمی‌کنند؛ امیدواریم اقدامات جدی در این راستا صورت گیرد.

,

روح‌الله بابایی صالح نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این جلسه به محرومیت‌های موجود در مناطق  آوج و بوئین زهرا اشاره کرد و از مسوولین خواستار توجه به وضعیت مردم این مناطق شد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه