اخبار داغ

فرماندار شهرستان فردیس:

کارگزاری مستقل بیمه اجتماعی روستاییان در فردیس تشکیل می شود

کارگزاری مستقل بیمه اجتماعی روستاییان در فردیس تشکیل می شود
احدی بر لزوم تأسیس کارگزاری بیمه مستقل در شهرستان تأکید کرد و افزود: به زودی این طرح در فردیس اجرایی خواهد و بیمه درمانی و خدماتی در اختیار روستاییان و کشاورزان فردیس قرار خواهد گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فردیسان، هادی بشیری مدیر کل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر روز گذشته شنبه در جلسه ای با موضوع بیمه روستائیان، در رابطه با مزایای صندوق گفت: کلیه کشاورزان شاغل در بخش کشاورزی ، روستائیان و عشایر، شاغلین فصلی ، زنان خانه دار روستایی و عشایری ، ساکنین و  انندگان حمل بار و مسافر بین شهری شهر های زیر ۲۰ هزار نفر میتوانند عضو این صندوق شوند و از مزایای بیمه اجتماعی شامل بازنشستگی ، کارافتادگی کلی ، مستمری بازماندگان، نقل و انتقال بیمه ای و… برخوردار شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردیسان,

بشیری با اشاره به حق بیمه ۱۵ درصدی برای عضویت در صندوق گفت : دولت در پرداخت حق بیمه به مشمولین عضویت در صندوق یارانه ۱۰ درصدی پرداخت می کند و بیمه شده تنها ۵ درصد حق بیمه پرداخت می کند.

,

وی در ادامه افزود: حق بیمه یکساله برای کلیه مشمولین صندوق در سال ۹۶ از ۲۱۰ هزار تومان تا ۴۸۰ هزار تومان قابل پرداخت است .

,

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر استان اظهار داشت: برای سهولت دسترسی متقاضیان در شهرستان فردیس یک کارگزاری مستقل ایجاد شده که این کارگزاری برای جلوگیری از تردد روستائیان فرخ آباد به فردیس با همکاری شورای اسلامی و دهیاری این روستا در هفته دو روز در روستای فرخ آباد مستقر خواهد شد وضمن پاسخگویی به سوالات ، امورات بیمه گری متقاضیان را در روستا انجام خواهد داد.

,

در این جلسه حمید احدی فرماندار فردیس با اشاره به خدمات صندوق و تأثیرات تأمین اجتماعی برای شهرستان از مسؤلین شهرستان خواست تا با اجرای کلیه مصوبات این ستاد ، در برخورداری مشمولین شهرستان از مزایای تامین اجتماعی برابر اصل ۲۹ قانون اساسی اهتمام داشته باشند.

,

وی در ادامه بر لزوم تأسیس کارگزاری بیمه مستقل در شهرستان تأکید کرد و افزود: به زودی این طرح در فردیس اجرایی خواهد و بیمه درمانی و خدماتی در اختیار روستاییان و کشاورزان فردیس قرار خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه