اخبار داغ

مسوول فرهنگی بسیج شهید بهشتی بخش قطرویه خبرداد؛

خدمت‌رسانی گروه جهادی شهید ابراهیم هادی در منطقه زیارتی سیاحتی چشمه عاشق

خدمت‌رسانی گروه جهادی شهید ابراهیم هادی در منطقه زیارتی سیاحتی چشمه عاشق
مسوول فرهنگی اجتماعی حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی بخش قطرویه از فعالیت گروه جهادی شهید ابراهیم هادی در منطقه زیارتی سیاحتی چشمه عاشق خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛  محمدحسین پرویزی مسوول فرهنگی حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی بخش قطرویه در گفتگو با خبرنگار نبض نی ریز گفت: گروه جهادی شهید ابراهیم هادی زیر نظر سازندگی حوزه شهید بهشتی با حضور در منطقه چشمه عاشق رودخور در مرز شهرستان های نی ریز و داراب و با همکاری شورای اسلامی شهرک سیدالشهدا داراب به خدمت رسانی به مردم و بازدیدکنندگان این منطقه پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض نی ریز؛,

 وی افزود: این گروه جهادی با ساخت سرویس بهداشتی ، حفر چاه ، ساخت سکو برای نمازخانه و زیارتگاه پیرچشمه عاشق وسرامیک کاری آن، فعالیت خود شروع کرده است که ان شاالله تا روز جمعه به اتمام میرسد .

,

پرویزی ادامه داد: برگزاری حلقه صالحین در کنار کار جهادی  و برپایی نماز جماعت و همچنین جمع آوری زباله های این محدوده از جمله کارهای فرهنگی انجام شده در کنار کارهای عمرانی این گروه جهادی می باشد.

,

وی درپایان بیان داشت: افرادی که تمایل به کمک در این کار خدا پسندانه دارند میتوانند آمادگی خود را با ۰۹۳۷۹۹۹۲۹۸۱ اعلام نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه