اخبار داغ

رئیس اداره راه و شهرسازی باشت:

جاده لیراب و پیچاب کهگیلویه و بویراحمد بالاخره آسفالت شد+تصاویر

جاده لیراب و پیچاب کهگیلویه و بویراحمد بالاخره آسفالت شد+تصاویر
رئیس اداره راه و شهرسازی باشت از آسفالت دو روستای محروم ده بزرگ به پیچاب و لیراب بعد از سالهای سال از پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از باشت نیوز ، رئیس اداره راه و شهرسازی باشت در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری از افتتاح راه های ارتباطی ده بزرگ به پیچاب و لیراب با حضور نماینده شهرستان های باشت و گچساران خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  باشت نیوز ، رئیس اداره راه و شهرسازی باشت در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری از افتتاح راه های ارتباطی ده بزرگ به پیچاب و لیراب با حضور نماینده شهرستان های باشت و گچساران خبر داد., باشت نیوز ، ,

سعید گندمکار گفت: فردا  دوم مرداد ساعت 17 جاده  کوهستانی ده بزرگ به پیچاب به طول 5 کیلومتر افتتاح  و بعد از آن  روکش آسفالت  راههای روستایی در روستای  لیراب به طول 5 کیلومتر افتتاح می شود.

,

وی با اشاره به افتتاح این جاده های ارتباطی با حضور رئیس کمیسیون  برنامه و بودجه  کشور عنوان کرد: بعد از افتتاح جاده های ارتباطی دکتر تاجگردون در مسجد لیراب به ایراد سخنرانی می پردازد.

, .,

همچنین گندمکار عملکردی از اداره راه شهرستان باشت از سال 94 تا کنون ارائه داد که  لکه گیری و روکش آسفالت روستاهای باشت را در بر داشته است.

,

وی اضافه کرد: پروژه لکه گیری و روکش آسفالت  روستاهای منصور آباد، سرآبید، تنگ هنگون شاه زینعلی، نارگ موسی، شاه بهرام به طول 16/5 کیلومتر با اعتبار 14005 میلیون ریال از مهر ماه 94 آغاز و در اسفندماه 95 به پایان رسید.

, ،, ،,

 گندمکار در ادامه گفت:همچنین پروژه لکه گیری و روکش آسفالت روستاهای سه راهی ده بزرگ، دوراهی بهره عنا ،دمیه تل مویزی، آلکان، چالموره به طول 14/5 کیلومتر با اعتبار 12405 میلیون ریال در مهرماه سال 94 آغاز ودر اردیبهشت 96 به پایان و روستای پشتکوه باشت نیز به طول 7/5 کیلومتر با اعتبار 8760 میلیون ریال در بهمن ماه 95 آغاز و در اسفند ماه 95 نیز به پایان رسید.

, ه ,

 

,

 

,

 

,
 
,
 
,
 
,
 
,
, ,
, ,

 

,

انتهای پیام /

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه