اخبار داغ

مدیر کل زندان های استان اردبیل؛

قرآن محور اصلاح و تربیت است

قرآن محور اصلاح و تربیت است
مدیر کل زندان های استان اردبیل گفت:باید فطرت پاک زندانیان با تعمیق ارزش های قرآنی دوباره زنده شود تا در بازگشت به جامعه این ندای فطرت آنان را از مسیر غلط زندگی دور نگه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو ،مراد فتحی در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن کارکنان زندان های استان اردبیل در خلخال اظهار داشت: تاثیرگذارترین عامل در مسیر تعلیم و تربیت زندانیان، تعمیق ارش های قرآنی در ندامتگاه‌ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

وی از فعالیت معاونت فرهنگی زندان خلخال و مدیریت این مجموعه تقدیر کرد و گفت: برگزاری چنین برنامه هایی در سطح زندان ها و در بین مددجویان و خانواده زندانیان، از اهداف اولیه است.

,

فتحی افزود: کار زندانبانی اصلاح و تربیت است که هدف همه ائمه اطهار نیز بوده است.

,

فتحی با اشاره به تاثیرگذاری بالای قرآن و عنرت بر روی زندانیان گفت: باید فطرت پاک زندانیان دوباره زنده شود تا در بازگشت به جامعه این ندای فطرت آنان را از مسیر غلط زندگی دور نگه دارد.

,

فتحی گفت: اگر فعالیت ها و اقدامات زندانبانی و نیز تعلیم و تربیت در زندان همسو با مفاهیم قرآن و عترت باشد بی گمان توفقیات بیشتری نصیب همکاران در کلیه زندان های استان اردبیل خواهد شد.

,

وی برگزاری مسابقات فرهنگی را، ثمره پیشتاز بودن ندامتگاه خلخال در بخش فرهنگی و قرآنی دانست و از زحمات مجموعه کارکنان زندان خلخال تقدیر کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه