اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گناباد:

سیاستمداران به وعده‌های الهی باور و اعتقاد بیشتری داشته باشند

سیاستمداران به وعده‌های الهی باور و اعتقاد بیشتری داشته باشند
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گناباد گفت: متأسفانه برخی وعده‌های الهی را باور ندارند و به جای خدا به کدخدا اعتماد میکنند که نتیجه آن بدعهدی‌های این شیطان بزرگ است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از ندای گناباد، حجت‌الاسلام سید هاشم موسوی شب گذشته در سلسله جلسات سخنرانی گفتمان انقلاب و رهبری درمحل مسجد جامع و مصلا امام خمینی(ره) گناباد گفت:ایمان به خدا الزاماتی دارد که از جمله آن میتوان ایمان به وعده های الهی را نام برد، همانطور که محبت همراه مودت از الزامات ایمان به نبوت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای گناباد,
 
,
وی یکی از مشکلات اساسی زندگی فردی و اجتماعی را عدم ایمان و باور به وعده های الهی در عرصه های مختلف دانست و افزود: اکنون شاهد دو گفتمان در انقلاب اسلامی هستیم؛یکی گفتمان سازش که نمونه بارز آن مذاکرات هسته ای و پذیرش برجام بود که دیدیم نتیجه مطلوب به دست نیامد و دیگری گفتمان مقاومت که نمونه بارز آن ایستادگی در عراق و سوریه بود که دیدیم به یاری خدا حلب و موصل از چنگال تروریستها آزاد شد.
,
 
,
 
,
حجت الاسلام موسوی ضمن اشاره به این وعده الهی در قرآن که «مقابل دشمنان محکم بایستید که همانا پیروزی از آن شماست»، تصریح کرد: متأسفانه برخی این وعده الهی را باور نداشتند و به جای خدا به کدخدا اعتماد کردند، بنابراین امروز که از دوسالگی برجام میگذرد شاهد بد عهدی های شیطان بزرگ یعنی آمریکا هستیم.
,
 
,
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گناباد اظهار کرد: به استناد قرآن کریم،شیطان وعده های خویش را تزیین میکند، بنابراین شیطان بزرگ نیز با وعده های دروغین و به ظاهر زیبا،پای در عرصه مذاکرات گذاشت. 
,
 
,
 
,
حجت الاسلام موسوی یکی از ویژگی های افراد منافق را سوءظن به خدا دانست و یادآور شد: امروز سیاستمداران ما می بایست به وعده های الهی اعتقاد بیشتری داشته باشند و همانگونه که خداوند نیز در قرآن کریم وعده داده است:«هر چقدر هم تلاش کنید امکان ندارد که بتوانید دشمن را راضی کنید»، بنابراین سیاستمداران روی حرفها و وعده های پوچ و توخالی آنها حساب باز نکنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه