اخبار داغ

در منطقه جرقویه علیا؛

اولین جلسه آموزشی اعضای منتخب پنجمین دوره شوراهای روستایی برگزار شد

اولین جلسه آموزشی اعضای منتخب پنجمین دوره شوراهای روستایی برگزار شد
اولین جلسه آموزشی اعضای شورای اسلامی روستایی بخش جرقویه علیا با حضور اعضای منتخب پنجمین دوره شوراهای اسلامی در بخشداری این منطقه تشکیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اصفهان شرق؛ منتخبان شورای اسلامی دوره جدید در ابتدای جلسه که عصر یکشنبه، در جرقویه علیا برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اصفهان شرق,

بخشدار جرقویه علیا ضمن خیر مقدم به حاضران و مهمانان از تلاش های اعضای شوراهای دوره گذشته تقدیر و تشکر کرد و با توجه به فرارسیدن ایام پایانی فعالیت شوراهای کنونی گفت: باید زمینه های مناسب برای آغاز فعالیت و خدمت رسانی اعضای منتخبین دوره پنجم شوراهای اسلامی فراهم شود و برگزاری این کارگاه آموزشی می تواند در این امر نقش مهمی داشته باشد.

,

حسین بهزادفر با اشاره به اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی اظهار کرد: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی توانمند سازی اعضای شوراهای اسلامی است زیرا هرچه اعضای شوراها با وظایف و مسئولیت های خود و مقررات و حدود وظایف اشنا باشند بهتر می توانند کار خود را انجام دهند.

,

قوانین و مقررات شوراها به از جمله شرایط انتخاب دهیاران، چگونگی نوشتن مکاتبات اداری، عزل و نصب هر یک از اعضای شوراها و قوانین مربوط به تشکیلات شوراها بصورت اسلاید مورد بررسی قرار گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه