اخبار داغ

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

وزارت جهاد کشاورزی جزو سه وزارتخانه با بدترین عملکرد مالی بود/ هر جا که نیاز باشد حرف‌مان را شفاف می‌گوییم

وزارت جهاد کشاورزی جزو سه وزارتخانه با بدترین عملکرد مالی بود/ هر جا که نیاز باشد حرف‌مان را شفاف می‌گوییم
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سال 94 وزارت کشاورزی سومین وزارت خانه ای بود که بدترین وضعیت انظباتی مالی را داشته است، گفت: دولت حاضر اقدامات و فعالیت های خود را انجام داده است و این به معنی این نیست که ما حرف خود را نزنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از عصرزنجان،علی وقف چی امروز در جلسه بررسی و حل مشکلات مربوط به بخش های زنجانرود ،قره پشتلو و بخش مرکزی زنجان به حدیثی از حضرت علی (ع) که می فرماید: بهترین سیاست راست گویی است اشاره کرد و اظهار داشت: فرار از راستگویی گریبانگیر شده است تلاش شده به هر دلیلی واقعیت ها را پنهان کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرزنجان,

وی با بیان اینکه به هر طریق باید حق را گرفت هرچند که ضرر و زیان داشته باشد، ابراز کرد: شاخصه های توسعه در کشور های توسعه یافته و پیشرفته صلابت و راستگویی است آن چیزی که مطرح است در طول زمان با تمام خدمات انجام گرفته است.

,

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از 50 سال گذشته بعضی از ابنیه های کشور تا امروز علاوه بر این که استوار و پا برجا هستند تکه هایی از این اینبه ها کنده نشده است، عنوان کرد: برای کیفیت محصولات تولیدی بحث استاندارد سازی وجود ندارد بحث تعارف است.

,

وقف چی با بیان اینکه شاخصه های توسعه نشان داده است در طی چهار سال گذشته اقدام خاصی انجام نشده و روند بهبودی را نداشته ایم، تصریح کرد: یکی از این شاخصه ها کاهش نرخ تورم است.

,

وی با اشاره به اینکه کشور ما نیاز به یک حرکت شتابدار دارد نه به یک حرکت یکنواخت، افزود: جز ملت کسی نمی تواند تدبیر مملکت را بسازند امروزه 90 درصد محصولات در کشور تولید می شود ولی واردات می کنیم.

,

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سال 94 وزارت کشاورزی سومین وزارت خانه ای بود که بدترین وضعیت انظباتی مالی را داشته است،خاطرنشان کرد: دولت حاضر اقدامات و فعالیت های خود را انجام داده است و این به معنی این نیست که ما حرف خود را نزنیم.

,

وقف چی با اشاره به اینکه طرح سوال از رئیس جمهور را در بحث اطلاعات نفرات اول مجلس امضا کرده اند و تا به امروز تعداد امضاهای سوال از رئیس جمهور به 130 امضا رسیده است، اضافه کرد: باید از حق مردم دفاع کنیم حفاظت از حقوق مردم وظیفه مجلس است.

,

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس دلسوران واقعی ملت و مردم هستند و دفاع و حفاظت از از حقوق مردم از وظایت مجلس است،عنوان کرد: مردم سزاوار این زندگی نیستند مردم را فقیر نگه داشته ایم و بزرگترین این فقرها فقر فرهنگی است.

,

 نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید جای دخالت و نظارت عوض شود، اظهار کرد: کسی که مسئولیت بالاتری دارد باید بر زیر مجموعه های خود نظارت کن دو تا به امروز خیلی از چیزها را ندیده ایم و نظارتی وجود نداشته است.

,

وقف چی با بیان اینکه باید بدون مسائل حاشیه ای به فکر مردم بود باید بستر آماده شود، حرف ها زده شود ولی منصفانه،  تصریح کرد: همه مسئولان از رده های بالا تا بخشداران، دهیاران باید دست به دست هم دهند تا مشکلات مردم را حل کنند.

,

وی با اشاره به اینکه به احزاب معتقد هستم اما نه به این شکلی که در کشور وجود دارد، افزود: یکی از دلایل عقب ماندن کشور خود این احزاب هستند احزاب به جای اینکه به مردم خدمت کنند 90 درصد به خود خدمت می کنند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه