اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمان:

تفکرات بسیجی می تواند فرهنگ جامعه را تحت تاثیر قرار دهد/ رسانه ها باید در زمینه امر به معروف و نهی از منکر تولید محتوا داشته باشند

تفکرات بسیجی می تواند فرهنگ جامعه را تحت تاثیر قرار دهد/ رسانه ها باید در زمینه امر به معروف و نهی از منکر تولید محتوا داشته باشند
رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمان گفت: هر جا تفکر بسیجی بطور محدود هم بوده بُرد کرده و توانسته فرهنگ آن جامعه را تحت تاثیر قرار دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرمان کرمان، سید ابراهیم یزدی رئیس بسیج رسانه استان کرمان امروز صبح در جلسه هم اندیشی خبرنگاران ، ضمن تبریک ولادت کریمه اهل فاطمه معصومه(س) اظهار داشت: رسانه ها باید در زمینه امر به معروف و نهی از منکر تولید محتوا داشته باشند که متاسفانه جای آن بسیار خالی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان,

وی با بیان اینکه هر موضوعی می تواند امر به معروف و نهی از منکر  باشد، گفت: متاسفانه در برگزاری انتخابات خانه مطبوعات هر کسی کاندیدا شد و مسئولین ارشاد در این راستا هیچگونه دخالتی نداشته و استعلاماتی در این زمینه انجام نشد و کسانی در راس قرار گرفتند که سبقه فساد دارند.

,

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمان به مصداقی در رابطه با امر به معروف اشاره کرد و اذعان داشت: پس از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسامی بسیاری از خیابان ها ، کوچه ها و بیمارستان ها با نام انقلابی تغییر کرده است ولی هنوز به همان اسامی گذشته برده می شود که باعث تاسف است.

,

یزدی با تاکید بر اینکه بسیجی باید به تمامی موارد از کوچکترین مسائل در جامعه توجه داشته باشد و به آن بپردازد، افزود: کدام از یک رسانه ها و مطبوعات در این زمینه کار کرده است و کدام یک از مسئولین خواسته تا در این زمینه فرهنگ سازی شود، اگر می خواهیم همان اسامی سابق باشد چرا اسم جدید روی آن گذاشته اید.

,

وی در رابطه با احزاب اصولگرا و اصلاح طلب اذعان داشت: امروز موضوع جبهه انقلاب است و متاسفانه در کنار آن  جبهه لیبرال دموکرات نیز در حال شکل گیری است و هیچ تعهدی هم ندارد، آنچه برایش مهم است زراندوی و مال اندوزی است که ما نباید با آنان همگام و همراه شویم.

,

یزدی همچنین به موضوع استعفای امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان اشاره کرد و ابراز داشت: نماینده ولی فقیه به عنوان شخصی که از طرف ولایت فقیه در زمان خود منصوب شده است وسال ها به این استان خدمت نموده حال کسانی به میدان آمده و درباره وی رجزخوانی می کنند بدون اینکه آگاهی داشته باشند.

,

وی افزود: جایگاه ولی ققیه مورد بی لطفی و بی مهری برخی قرار گرفته است .

,

یزدی گفت: فراخوان برگزاری جشنواره ابوذر نیز به کلیه رسانه ها ابلاغ شده است و امیدواریم که نشریان و رسانه ها در این جشنواره شرکت نمایند.

,

وی تاکید کرد : ما بسیجی هستیم و بسیجی یعنی فرهنگ ساز، میدان دار و در جهت منویات ولایت ایستادن، بسیجی یعنی خادم مردم ، نترس، بی ادعا و ما این را باید در آداب و سنن خود جای دهیم.

,

یزدی بیان داشت: هر جا تفکر بسیجی بطور محدود هم بوده بُرد کرده و توانسته فرهنگ آن جامعه را تحت تاثیر قرار دهد.

,

سپس تک تک خبرنگاران عضو شورای بسیج رسانه نظرات، پیشنهادات، انتقادات و مشکلات خود را در عرصه مطبوعات و رسانه و همچنین خود بسیج ارائه نمودند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه