اخبار داغ

همزمان با هفته ملی مهارت:

نمایشگاه توانمندی‌های مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای مه ولات گشایش یافت

نمایشگاه توانمندی‌های مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای مه ولات گشایش یافت
همزمان با هفته ملی مهارت و کارآفرینی، نمایشگاه توانمندی‌های مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای و آموزشگاه‌های آزاد مه ولات افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیمای مه ولات، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان مه ولات در آئین افتتاح این نمایشگاه که با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان و مدیران آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای برگزار شد، اظهار داشت: در ۱۲ غرفه این نمایشگاه تولیدات و دستاوردهای مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای و آموزشگاه‌های آزاد و فنی و حرفه‌ای در معرض دید عموم قرارگرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیمای مه ولات,
 
,
مهدی مروج بابیان منویات مقام معظم رهبری در رابطه با شعار امسال(اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال) بر ضرورت ترویج و توسعه مهارت‌آموزی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تأکید کرد و ابراز داشت: در این راستا فنی و حرفه مه ولات  تلاش می‌کند با برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و مهارتی در رشته‌های مختلف زمینه ایجاد اشتغال پایدار و تولیدات باکیفیت را در شهرستان فراهم کند.
,
 
,
 
,
وی تأکید کرد: نمایشگاه توانمندی‌های مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای و آموزشگاه‌های آزاد درمه ولات تا پایان هفته در دو نوبت صبح و عصر در محل بازار روز شهر فیض آباد پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان است.
,
 
,
 
,
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای مه ولات یادآور شد: از نکات مثبت این نمایشگاه حمایت فرماندار، امام جمعه و مسئولین از تولیدکنندگان و هنر آموختگان دوره های آموزشی بوده تا به مشکلات و مسائل تولیدکنندگان توجه ویژه ای شود، همچنین مقرر شد فرماندار مه ولات مشکلات غرفه داران را در جلسه شورای اداری شهرستان مورد بررسی قرار دهد.
,
 
,
انتهای خبر/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه