اخبار داغ

رزمنده عملیات مرصاد:

عملیات مرصاد نمونه بارز جنایات منافقان بود/ امروز نفاق با شکلی جدید در برخی مسئولین کشور دیده می شود

عملیات مرصاد نمونه بارز جنایات منافقان بود/ امروز نفاق با شکلی جدید در برخی مسئولین کشور دیده می شود
راوی دفاع مقدس، منافقان را عامل اصلی پیشروی دشمن در خاک ایران در عملیات مرصاد دانست و گفت: امروز نیز چهره نفاق با شکل دیگری در کشور وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید مرتضی کسائیان یکی از رزمندگان دفاع مقدس که در عملیات مرصاد نیز حضور داشت، در گفتگو با خبرنگار نیزوا، ضمن گرامیداشت 5 مردادماه سالروز عملیات مرصاد، اظهار کرد: اگر منافقین نبودند دشمن هرگز نمی توانست در عملیات مرصاد در خاک کشور پیشروی کند و تا نزدیک کرمانشاه پیش بیاید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی با ذکر خاطره ای از حضور خود در جریان عملیات مرصاد در سال 67، بیان کرد: بنده در تهران پاسدار بودم اما مدتی ماموریتم در سپاه قائم استان سمنان شد در آن مقطع از استان سمنان به جبهه اعزام می شدم.

,

این راوی دفاع مقدس افزود: در مرداد سال 67 تعدادی از رزمندگان مهدیشهری با یک دستگاه مینی بوس به همراه رزمندگان سمنان به جبهه غرب کشور اعزام شدیم. من جانباز بودم و علاوه بر بنده جانبازان دیگری نیز به همراه ما بودند و بیشتر برای اینکه با حضور خود جبهه ها را پر کنیم اعزام شدیم.

,

کسائیان ادامه داد: یک روز قبل از شروع عملیات مرصاد بود که به مقر صادقیه، مقر تیپ 12 قائم استان سمنان رسیدیم. نیمه شب بود که سرو صدا آمد بلند شدیم دیدیم خشم شب است اما خشم شب آن متفاوت بود و مثل گذشته نبود. آمدند در چادر و رزمندگان را فراخواندند ولی به من که جانباز بودم و عصا داشتم دیگر چیزی نگفتند و تنها در چادر ماندم. آمدم بیرون دیدیم یکی با دمپایی یکی با پوتین و با هر چه که بود سریع سوار خودرو تویوتا می شدند و می رفتند.

,

وی اضافه کرد: ماجرا را سوال کردم گفتند عراقی ها آمدند در پشت ارتفاعی که با فاصله زیاد در روبروی ما قرار داشت، حضور دارند و دارند به سمت کرمانشاه حرکت می کنند. اصلا برایم قابل تصور نبود دشمن به فاصله چند صد کیلومتری از خط مقدم جبهه پیشروی کرده و حتی شهرهای مختلف کشور را رد کرده و به اسلام اباد غرب رسیده باشد و دارد به سمت کرمانشاه پیش می رود!

,

رادیو کرمانشاه اعلام کرد مردم کمک کنید شهر دارد سقوط می کند

, رادیو کرمانشاه اعلام کرد مردم کمک کنید شهر دارد سقوط می کند,

این رزمنده دفاع مقدس در ادامه خاطرات خود از عملیات مرصاد، گفت: همه رفته بودند و من و یکی دو نفر از جمله تدارکات گردان مانده بودیم، رادیویی بود که باطری ضعیفی داشت، روشنش کردم که صدای خیلی ضعیفی می آمد، شنیدم رادیو کرمانشاه اعلام کرد؛ مردم کمک کنید شهر دارد سقوط می کند.

,

کسائیان خاطر نشان کرد: من چون در سال های گذشته یک پایم را درعملیات از دست داده بودم و با عصا راه می رفتم، نمی توانستم در عملیات ها به خط مقدم بروم و برای همین آن شب را در مقر ماندم. فردا صبح رزمندگانی که برای عملیات رفته بودند، برگشتند و تحلیل کردند که چه اتفاقی افتاده بود و نیروهای دشمن، عراقی ها نبودند بلکه منافقان بودند.

,

وی افزود: در حقیقت در آن شب اول عملیات، همین رزمندگان تیپ 12 قائم استان سمنان جلوی دشمن ایستادند و مانع از پیشروی آنها شدند که امام خامنه ای نیز در سخنرانی خود در جمع خانواده های معظم شهدا در شهر سمنان فرمودند آنکه ایستاد تیپ قائم بود.

,

این روایت گر دفاع مقدس، تاکید کرد: در این عملیات که تیپ قائم سد راه دشمن شد، رزمندگان مهدیشهری هم بودند و نقش ایفا کردند که احمد مختاری نیز در همین عملیات به شهادت رسید.  نحوه شهادت این شهید بزرگوار را دوستان دیگر چنین نقل کردند که احمد مختاری در کنار خودرویی بود و تیر یا ترکش به وی اصابت می کند و مجروح می شود، وی را به بیمارستان صحرایی می رسانند اما در بیمارستان شهید می شود.

,

کسائیان اظهار کرد: به گفته دوستان، شهید مختاری در عملیات های مختلف بی نظیر می جنگید، رزمنده ای عارف، مومن و متقی بود که دلیری و شجاعتش دیدنی بود، بسیار آرزوی شهادت داشته و در نهایت در آخر جنگ و در عملیات مرصاد به دست منافقین شهید شد و به آرزوی خود رسید.

,

عملیات مرصاد نمونه بارز جنایات منافقان بود

, عملیات مرصاد نمونه بارز جنایات منافقان بود,

وی با بیان اینکه منافقان جنایات بسیاری در کشور انجام دادند و هموطنان زیادی را شهید کردند، عملیات مرصاد را نمونه بارز جنایات آنها دانست و اضافه کرد: در این عملیات ابتدا کسی فکر نمی کرد نیروهای مقابل ما ایرانی و منافق باشند و فکر می کردند عراقی هستند.

,

این رزمنده عملیات مرصاد، بیان کرد: در مرصاد منافقان لباس پاسدار و سپاهی به تن کرده بودند و وقتی به مرز رسیدند به خط سربازها گفتند عراقی ها دارند می آیند، ما فرار کردیم شما هم اینجا نباشید و فرار کنید که اگر بمانید یا اسیر یا کشته می شوید.

,

کسائیان ادامه داد: سربازان مستقر در خط هم وقتی دیده بودند آن برادران چنین چیزی می گویند باور کرده بودند و خط را رها کردند و شاید فکر نکردند آن منافقانی که خود را پاسدار معرفی کرده بودند، چرا باید فرار کنند؟ چون که پاسدار اولین شخصی است که جانش را به خطر می اندازد و برای حفظ کشور فرار نمی کند.

,

وی با بیان اینکه در حقیقت، منافقان در مرصاد باعث شدند راه پیشروی در خاک ایران باز شود و تا نزدیک کرمانشاه پیش بیایند، افزود: منافقان همیشه به یک شکل و یک چهره نیستند، یک بار چهره مسلحانه به خود می گیرند و یک جا چهره دینی و اسلامی و به شدت متقی می گیرند اما در باطن با دشمنان هستند.

,

امروز نفاق با شکلی جدید در برخی مسئولین کشور دیده می شود

, امروز نفاق با شکلی جدید در برخی مسئولین کشور دیده می شود,

روایت گر دفاع مقدس اظهار کرد: چیزی که کمر اسلام را چه در زمان پیامبر اکرم(ص) و چه در زمان امیرالمومنین(ع) و چه در زمان انقلاب ، شکست و بزرگترین ضربه را به اسلام زند منافقین بودند.

,

کسائیان گفت: امروزه هم همان نفاق هست، ولی در چهره دیگر و در قالب افراد مختلف ظهور و بروز پیدا کرده است، منافقان با چهره حزب اللهی و طرفدار انقلاب و مردم، در نظام نفوذ پیدا می کنند و کم کم ضربه خود را به نظام می زنند.

,

وی با بیان اینکه بزرگترین ضربه به نظام را منافقان می زنند، تاکید کرد: متاسفانه امروزه نفاق در رده های مختلف و در مسئولیت های بالای نظام دیده می شود و گاها برخی از اینها عملا نفاق را نشان می دهند که در سخنانشان هم مشهود است.

,

این رزمنده دفاع مقدس خاطر نشان کرد: وظیفه ما این است که در مقابل جریان نفاق، هوشیار و بیدار باشیم و با مدد خداوند متعال بصیرتمان را بالا ببریم و به موقع در صحنه باشیم تا منافقان نتوانند انقلاب و نظام را به دشمن بفروشند.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه