اخبار داغ

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس:

آمریکا خود را از گردونه برجام خارج کرده است/هر حرکت آمریکا با اقدام تندتری از سمت ایران مواجه خواهد شد

آمریکا خود را از گردونه برجام خارج کرده است/هر حرکت آمریکا با اقدام تندتری از سمت ایران مواجه خواهد شد
کمالی پور گفت: هر حرکتی که آمریکا انجام دهد، اقدام تندتری در مقابل آن انجام خواهیم داد؛ اینکه آمریکا گمان کند با تحریم ها می تواند ایران را به زانو درآورد، سخت در اشتباه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛یحیی کمالی پور در گفتگو با ناب نیوز،در واکنش به تصویب طرح جامع تحریم های علیه ایران توسط آمریکا گفت: آمریکا با تصویب این تحریم ها عملا خود را از گردونه برجام خارج کرد و بااقدامات علیه ایران، روح و جسم برجام را نابود کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز،,

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکا پایبندی خود را به یک قرارداد بین المللی مخدوش کرد، اذعان داشت: ما عملا نمی توانیم در مقابل آنچه آمریکا پایبند نبوده، متعهد باشیم؛ مجلس ایران اقدام متقابلی انجام داده که با رای بالا تصویب شد و در فرصت های مناسب همزمان با اقدامات آمریکا، اقدام متقابل انجام خواهد داد.

,

وی تصریح کرد: هر حرکتی که آمریکا انجام دهد، اقدام تندتری در مقابل آن انجام خواهیم داد؛ اینکه آمریکا گمان کند با تحریم ها می تواند ایران را به زانو درآورد، سخت در اشتباه است.

,

کمالی پور با اشاره به پایبندی کشورهای دیگر به برجام عنوان کرد: تازمانی که این کشورها پایبند به برجام باشند ماهم به قسمت هایی از برجام که مربوط به آنهاست، متعهد هستیم اما آمریکا خود را از برجام خارج کرده است و نمی تواند در این زمینه ادعایی داشته باشد.

,

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه ما تعهدی نسبت به آمریکا نداریم، خاطرنشان کرد: برجام را نمی توان فقط در آمریکا خلاصه کرد؛ برجام تلاقی اراده 7 کشور است که فقط آمریکا خود را از آن خارج کرده و نه تنها به ضرر ما نیست که به نفع ماست زیرا کشوری که به هیچ اصولی پایبند نباشد،برای ماهم قابل اعتماد نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه