اخبار داغ

امام جمعه درق:

مسئله محیط زیست یکی از موضوعات مهم کشور است

مسئله محیط زیست یکی از موضوعات مهم کشور است
امام جمعه درق در دیدار با کارکنان و رئیس محیط زیست شهرستان بیان داشت: مسئله محیط زیست یکی از موضوعات مهم امروز کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمه، در این دیدار که بمناسبت ایام ولادت امام رضا(ع) و  روز محیط بان برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه درق ضمن تبریک ایام و روز محیط زیست به کارکنان محیط زیست بیان داشت: بحث محیط زیست و مسائل مرتبط با آن بسیار حائز اهمیت است و متاسفانه سیمای طبیعی شهرستان با آنچه که گذشتگان از آن به یاد دارند بسیار تغییر نموده و این تغییرات بسیار نگران کننده است و همه کسانی که در هر مکانی تریبون در اختیار دارند باید برای پاسداشت این موهبت های الهی و ترویج روح حفاظت از آن تلاش نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمه,

وی با اشاره به نقش محیط زیست شاداب در شادی و طراوت انسان ها تصریح کرد: همانگونه که در قرآن کریم هم آمده محیط زیست از نعمت های خدادادی بشمار می رود که باید با همکاری یکدیگر در حفظ این موهبت الهی کوشا باشیم.

,

در این دیدار صفرزاده رئیس محیط زیست شهرستان به اصل پنجاه قانون اساسی اشاره کرد و وظیفه حفاظت از طبیعت را یک وظیفه عمومی دانست و اظهار داشت: برای طبیعتی بکر و حیات وحش غنی همگی باید دست به دست هم دهیم .

,

وی با اشاره به اینکه آسیب به محیط زیست با دستورات دینی ما هم مغایرت دارد، بیان کرد: افرادی مانند امام جمعه که مقبولیت خاصی در جامعه دارند می توانند با توصیه های خود حیات محیط زیست را تضمین کنند.

,

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: هرگونه آسیب به محیط زیست از جانب ما نکوهیده بوده و همانند گذشته مردم را به نگهداری از آن سفارش می کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه