اخبار داغ

مشاور ارشد استاندار خراسان شمالی:

عصر اترک مخاطبان خود را در استان یافته است/ روستاهای بالای ۱۶ خانوار به اینترنت مجهز می شوند

عصر اترک مخاطبان خود را در استان یافته است/ روستاهای بالای ۱۶ خانوار به اینترنت مجهز می شوند
مشاور ارشد استاندار خراسان شمالی گفت: عصراترک جزء رسانه های خوب استان است و در کنار سایر رسانه ها عملکرد بسیار خوبی در اطلاع رسانی به موقع ایفا می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک؛ مهرداد ابراهیمی مشاور مشاور عالی استاندار خراسان شمالی در بازدید از غرفه پایگاه خبری عصراترک در نمایشگاه مطبوعات استان ، گفت:بضاعت مطبوعات اندک است که باید تقویت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصراترک؛, عصراترک؛,  مهرداد ابراهیمی مشاور مشاور عالی استاندار خراسان شمالی در بازدید از غرفه پایگاه خبری عصراترک در نمایشگاه مطبوعات استان ، گفت:بضاعت مطبوعات اندک است که باید تقویت شود.,

وی افزود: برای سال آینده ان شالله اتفاقی بیوفتد که نمایشگاه مطبوعات بهتر و غنی تری و با تعداد رسانه های بیشتری برگزار شود.

,

وی اظهار داشت: هرچه بتوانیم تعداد غرفه ها و تعداد رسانه های استان را افزایش دهیم بیشتر می توانیم دغدغه های استان را در کشور مطرح کنیم.

,

ابراهیمی در باشاره به برگزاری جلسه شواری اداری ، گفت: در راستای حمایت و تشکر از خبرنگاران ،چهارشنبه 18 مرداد ماه جلسه شورای اداری برگزار خواهد شد و خبرنگاران گردانندگان آن جلسه هستند و در این جلسه از رسانه های استان تقدیر خواهد شد.

,

وی با اشاره به عملکرد پایگاه خبری عصراترک، بیان داشت: عصراترک جزء رسانه های خوب استان است و در کنار سایر رسانه ها عملکرد بسیار خوبی در اطلاع رسانی به موقع ایفا می کند و همچنین مخاطبان زیادی در استان خراسان شمالی دارد.

,

وی در پایام گفت: یکی از ضعف های استان پوشش اینترنت و موبایل در روستا ها است که همین راستا بنا شده است روستاهای بالای 16 خانوار به اینترنت و تلفن همراه مجهز شوند که کمکی زیادی به افزایش تعداد مخاطبان رسانه های استان می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه