اخبار داغ

تعهد از ابزار و لوازم حتمی خبرنگاران است

تعهد از ابزار و لوازم حتمی خبرنگاران است
راه فاروج-در سالروز شهادت شهید محمد صارمی و روز خبرنگار طی مراسمی از خبرنگاران شهرستان تقدیر و تشکر شد. امام‌جمعه شهرستان در این مراسم تعهد را ابزار و لوازم حتمی خبرنگاران دانسته و افزود: دستگاه‌ها هنگام دعوت از مدعوین، خبرنگاران را در صدر لیست قرار دهند و از درج اخبار در خبرگزاری را واهمه نداشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه فاروج؛ خبرنگاران شهرستان فاروج در سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار صداوسیما و روز خبرنگار، این بار به صورتی متفاوت در جمع مدیران و مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های شهرستان حضور پیدا کردند. این بار خبرنگاران در جایگاه مدیران نشسته و به‌جای ثبت و ضبط به صحبت پرداخته و از دغدغه‌های کاری خود صحبت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه فاروج؛,

امام‌جمعه شهرستان فاروج بابیان اینکه دستگاه‌ها هنگام دعوت از مدعوین، خبرنگاران را در صدر لیست قرار دهند اظهار داشت: ادارات از درج اخبارشان در خبرگزاری‌ها واهمه نداشته باشند، تعامل مدیران دستگاه‌ها با خبرنگاران برای دستگاه‌های شهرستان ثمرات زیادی به همراه خواهد داشت.

,

وی در ادامه افزود: خبرنگاران در حیطه کارشان باید روحیه انقلابی و جهادی و امانت‌داری داشته باشند و بیان مشکلات مردم نباید منجر به سیاه نمایی شود. تعهد از ابزار و لوازم حتمی خبرنگاران است و باید همیشه مدنظر خود قرار دهند.

, .,

فرماندار شهرستان فاروج بابیان اینکه خبرنگاران شهرستان به‌حق رسالت خود را در حیطه فعالیتشان انجام داده‌اند و خبرنگاران گام‌به‌گام و حتی گاهی مواقع پیشروتر از بعضی از مدیران حرکت می‌کنند، اظهار داشت: توسعه پایدار امروز مبتنی بر ارتباطات است اگر ارتباط بین بخش‌های مختلف نداشته باشیم توسعه پایدار هم نخواهیم داشت. اگر سیستم ارتباطی قوی بین جامعه داشته باشیم قطعاً می‌توان از حداقل منابع استفاده کرد.

, .,

رجایی نیا سه اصل سرعت، دقت و صحت را لازمه کار خبرنگاران دانسته و افزود: انتظار نداریم خبرنگاران ثناگوی مدیران یا بازاریاب باشند. مدیران با ارتباط نزدیک با خبرنگاران، فرصت شایعه‌پراکنی را به سودجویان ندهند.

, ., .,

مسئول انجمن خبرنگاران شهرستان فاروج با تقدیر و تشکر از مدیرانی که همکاری مطلوبی با خبرنگاران داشته‌اند گفت: رکن چهارم دموکراسی در حقیقت چشم و گوش جامعه است و در همین مسیر هم رسالت دارد.

, .,

وی در ادامه افزود: نگاه همه خبرنگاران معرفی ظرفیت و توانمندی‌های شهرستان در کنار بیان کم‌وکاستی‌ها است و مدیران با ارائه مطالب به‌موقع در این مسیر می‌توانند حامی باشند. اطلاع‌رسانی به‌موقع مدیران راه را برای شایعه‌پراکنان سد می‌کند و اخبار صحیح و دقیق به گوش مردم می‌رسد.

, ., .,

خبرنگار پایگاه خبری فاروج با اشاره به نقش مهم خبرگزاری‌ها در اطلاع‌رسانی به مردم گفت: دستگاه‌ها بجای دوری، باید رابطه خود را با خبرنگاران نزدیک کنند. قطعاً با نزدیک‌تر شدن این رابطه مجال شایعه‌پراکنی‌ها از سودجویان گرفته خواهد شد.

,

وی در ادامه افزود: خبرنگاران چشم و گوش مردم هستند، عدم پاسخ گوئی و طولانی کردن مسیر ارتباط خبرنگار با مسئول و یا انتخاب گزینشی برخی از رسانه‌ها برای حضور در جلسات و برنامه‌ها بی‌توجهی به افکار عامه مردم است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه