اخبار داغ

معاون آموزش عقیدتی سیاسی پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص):

عفو و گذشت از مهمترین راههای تقویت بنیه خانواده است

عفو و گذشت از مهمترین راههای تقویت بنیه خانواده است
معاون آموزش عقیدتی سیاسی پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) گفت: انس با قرآن و تلاوت روزانه آن همراه با تدبر در آیات را یکی از راههای مصونیت خانواده در برابر خطرهای دشمن است، امروز کمترین آسیب متوجه خانواده های باحجاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مباحث؛ معاون آموزش اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)، شامگاه جمعه در جمع کارکنان  و پایوران منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی پیرامون راهبردها و ابزارهای دشمن  برای تضعیف بنیان خانواده در جوامع اسلامی و در مقابله با جبهه ایمان  اظهار کرد: در یک خانواده سالم و ایمانی، هرکدام از اعضای خانواده اگر دچار تشویش و نگرانی شوند به این مامن الهی پناه می آورد و در صورتی که چارچوب الهی خانواده برقرار باشد، آرامش اعضا را به دنبال خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مباحث,

حجت الاسلام خیرمحمدی با توجه به آیات 13 و 14 سوره مبارکه انشقاق ((إِنَّهُ کَانَ فِیٓ أَهْلِهِ مَسْرُورًا – إِنَّهُ ظَنَّ أَن لَّن یَحُورَ)) علت سقوط بعضی انسان ها در عذاب بی پایان الهی را «عدم باور قیامت» بیان کرد و گفت: این حقیقت عظیم و باور واقعی آن است که حس مسئولیت پذیری انسان را برانگیخته و وادار به مراقبت دائمی خویش و خانواده خود می کند.

,

وی انس با قرآن کریم و تلاوت روزانه آن همراه با تدبر در آیات را یکی از راههای مصونیت خانواده در برابر خطرها دشمن قلمداد کرد و گفت: تاکید سازمان عقیدتی سیاسی بر تربیت حفاظ قرآن کریم در تمام مقاطع، به همین دلیل است.

,

معاون آموزش اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)،  در بخش دیگری از سخنرانی خود، حجاب را باعث آرامش و مصونیت قلمداد کرد و گفت: امروز کمترین آسیب متوجه خانواده های باحجاب است و بالعکس بیشترین آسیب ها و خطرات متوجه خانواده هایی است که حیا و عفت را به کلی فراموش کرده اند.

,

وی بر وجود عفت و پاکدامنی در پدر و مادر خانواده تاکید کرد و گفت: قطعا این عفاف به فرزندان خانواده نیز منتقل خواهد شد و همچنین عفو و گذشت از خطاها و حفظ ارزش یکدیگر نیز جزء مهمترین راههای تقویت بنیه خانواده بوده است.

,

معاون آموزش اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)،  فرزندان را امانت های الهی قلمداد کرد و گفت: باید از قرآن و اهل بیت (ع) به ویژه حضرت فاطمه زهرا (س) در انجام این ماموریت الهی یعنی حفظ خانواده استعانت کرد.

,

وی اظهار کرد: براساس آیه 21 سوره مبارکه روم، خانواده در کلام الهی به عنوان یکی از نشانه های قدرت، حکمت و برنامه ریزی خداوند متعال و به عنوان مکانی امن برای اعضای آن، قلمداد شده است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه