اخبار داغ

خسارت 150 میلیون تومانی سیل روز گذشته به جاده‌های فاروج

خسارت 150 میلیون تومانی سیل روز گذشته به جاده‌های فاروج
راه فاروج-فرماندار شهرستان فاروج با اشاره به خسارت 150 میلیون تومانی باران و سیل روز گذشته به جاده‌های روستایی شهرستان فاروج اظهار داشت: بارش‌های روز گذشته آسیب‌های جزئی به بخش کشاورزی و باغات وارد کرده است که گزارش این خسارات در حال تکمیل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه فاروج؛ فرماندار شهرستان فاروج با اشاره به  بارش‌های پراکنده‌ای در سطح شهرستان فاروج در روز گذشته گفت: هشدارهای لازم از روزهای قبل داده‌شده بود و ما هم ابلاغ‌ها لازم را به دستگاه‌های عضو شورای مدیریت بحران شهرستان فاروج اعلام کرده‌ایم و خوشبختانه همه دستگاه‌ها از آمادگی کامل برخوردار بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه فاروج؛,

وی در ادامه افزود: یکی از نکاتی که در شهرستان فاروج بسیار قابل‌توجه بود بااینکه این حادثه در روز تعطیل اتفاق افتاد و بخش عمده روستاهای شهرستان فاروج گردش پذیر هستند، احتمال می‌رفت گردشگرانی در حاشیه رودخانه‌های داشته باشیم، اطلاع‌رسانی به‌خوبی انجام‌گرفته و خوشبختانه هیچ‌گونه خسارت جانی و مصدومیت را از این محل نداشتیم.

,

هادی رجائی نیا با اشاره به خسارات سیل روز گذشته در شهرستان اظهار داشت: این بارش‌ها به‌صورت پراکنده روان آب‌ها و سیل آب‌هایی را در بعضی روستاها داشته که خسارت‌هایی را در بعضی موارد ایجاد کرده است. عمده خسارت‌هایی که در شهرستان وارد شد به تأسیسات زیربنایی و راه بوده است. تعدادی از روستاها که طرح‌های هادی را ظرف هفته گذشته شروع کرده‌اند اقدامات آن‌ها دچار مشکل شده و خسارات جزئی هم به بخش کشاورزی و باغات واردشده است.

,

وی در ادامه افزود: جمع‌بندی گزارش‌ها در حال انجام است و کارشناسان در دستگاه‌های مختلف در حال ارزیابی هستند، تا این لحظه گزارش مجموعه راه داری و حمل‌ونقل جاده‌ای ما آماده‌شده که بالغ‌بر 150 میلیون تومان خسارت به تأسیسات زیربنایی راه‌های شهرستان واردشده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه