اخبار داغ

نماینده مردم آمل در مجلس خبر داد:

آغاز طرح ممنوعیت واردات برنج/جلوی واردات یک کیلوگرم برنج هم گرفته می شود

آغاز طرح ممنوعیت واردات برنج/جلوی واردات یک کیلوگرم برنج هم گرفته می شود
نماینده مردم آمل در مجلس با بیان اینکه واردات برنج به طور منظم از سوی گمرک استعلام و پرینت گرفته می‌شود، گفت: قطعا جلوی واردات برنج حتی یک اگر کیلوگرم باشد در گمرک کشور گرفته می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، عزت‌الله یوسفیان ملا در راستای ممنوعیت واردات برنج به کشور به سفیر هراز گفت: واردات این محصول به طور منظم و هر 15 روز از سوی گمرک استعلام و پرینت گرفته می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر هراز,

 

,

وی افزود: بر اساس اعلام گمرک کشور از فروردین ماه امسال و هم‌زمان با آغاز کشت برنج و اکنون که برداشت این محصول در کشور درحال انجام است، هیچ وارداتی نداشتیم.

,

 

,

نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به طرح ممنوعیت واردات برنج، تصریح کرد: این طرح تا حداقل سه ماه پس از پایان برداشت محصول برنج توسط دولت تصویب و متولیان امر از جمله وزارتخانه جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت که متولی اصلی صدور مجوز برای واردات قانونی هستند، باید آن را لحاظ کنند.

,

 

,

یوسفیان ملا در پایان با بیان اینکه این اقدام نمایندگان در راستای حمایت از شالیکاران کشور در زمان کشت و ایجاد انگیزه کشت در میان آنها و حمایت از تولید داخل است، خاطرنشان کرد: قطعا جلوی واردات برنج حتی اگر یک کیلوگرم باشد در گمرک کشور گرفته می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه