اخبار داغ

در سامانه الکترونیکی هدات؛

آغاز پیش ثبت نام حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز شهرکرد

آغاز پیش ثبت نام حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز شهرکرد
پیش ثبت نام حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز شهرکرد برای متقاضیان ورود به حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان (ترم مهر ۹۶) غاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از منطقه آزاد؛ پیش ثبت نام حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز شهرکرد برای متقاضیان ورود به حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان (ترم مهر ۹۶) در سایت hodat.ir آغاز شده است.

تحصیل در این مرکز ویژه عموم دانشجویان و دانش آموختگان است.

نظام جدید آموزشی حوزه علوم اسلامی در دو مرحله یک‌ساله و سه‌ساله تدوین‌شده و از مهرماه سال جاری به‌صورت رسمی در تمامی مراکز حوزه در دانشگاه‌های سراسر کشور اجرا می‌شود.

نظام جدید آموزشی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان پس از تصویب در شورای راهبردی و هیئت امناء، از ابتدای سال جدید تحصیلی مراکز آموزش عالی در چهل‌ و شش مرکز حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در سراسر کشور اجرایی می‌شود.

در نظام جدید تعلیم و تربیت حوزه، دوره عمومی یک‌ساله برای عموم دانشجویان و اعضای هیئت‌علمی علاقه‌مند به تحصیل معارف اسلامی در سه‌شاخه ((جهاد اکبر)) با موضوع اخلاق اسلامی، ((رسالت الهی)) با موضوع تبیین وظایف دانشجوی مؤمن انقلابی و ((نظام اندیشه اسلامی)) با محوریت اندیشه اسلام ناب و شناخت جریان معارض تدوین‌شده است.

گفتنی است پس‌ از این دوره آموزشی یک‌ساله، دوره سه‌ساله تخصصی بر اساس شاخه‌های مختلف علوم انسانی و اسلامی به‌صورت تخصصی برای معرفت جویان و علاقه‌مندان ارائه خواهد شد.

متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت مرکز پیش ثبت نام نمایند.

علاقمندان می توانند در صورت داشتن هرگونه سوالی در خصوص ثبت نام با شماره تماس‌ ۰۳۸۳۲۳۲۴۴۱۴ تماس حاصل فرمایید.



انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منطقه آزاد, hodat.ir,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه