اخبار داغ

فرماندار رودبارجنوب:

بیکاری، بزرگ‌ترین چالش کشور است

بیکاری، بزرگ‌ترین چالش کشور است
فرماندار رودبار جنوب بیکاری را بزرگ ترین چالش کشور عنوان کرد و گفت: حل این مشکل نیاز به سرمایه گذاری های کلان در بخش های مختلف کشوراست تا با این کار اشتغال ایجاد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، جلسه شورای اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) رودبار جنوب با حضور مسئولان این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

ناوکی فرماندار رودبار جنوب در جلسه شورای اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) بر توانمندسازی مددجویان این نهاد مقدس اشاره کرد و گفت: بیکاری از چالش های بزرگ فعلی کشورمان است.

,

وی تصریح کرد: سرمایه گذاری های کلان در کشور در بخش های مختلف باعث ایجاد اشتغال شده است.

,

ناوکی توجه به ظرفیت های موجود در شهرستان رودبار جنوب را مهم برشمرد و گفت: حوزه کشاورزی و دامداری می توانند در این منطقه زمینه ایجاد اشتغال موثر باشند.

,

فرماندار رودبار جنوب پرداخت تسهیلات را بر اساس توان افراد مهم عنوان کرد و افزود: نظارت بر نحوه پرداخت و آثار حاصل از تسهیلات ضروری است.

,

, ,

وی استفاده از کارفرمایان موفق را ضروری برشمرد و اضافه کرد: بومی سازی و استفاده از کارآفرینان بومی می تواند موثر باشد.

,

ناوکی فرهنگ سازی و آموزش در امر اشتغال و اشتغالزایی را خواستار شد و ادامه داد: موانع پیش روی اشتغال آفرینان بررسی و برطرف شود.

,

, ,

فرماندار رودبارجنوب به جذب 76  درصدی اعتبارات جهت توانمندسازی مددجویان در سال 95 توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی و تلاش بیشتر می توان به جذب بیشتر اعتبارات درحوزه اشتغالزایی و آموزش مددجویان دست یافت.

,


ناوکی همچنین در خصوص سقف تسهیلات پیش بینی شده برای هر متقاضی اشاره و خاطرنشان کرد:در سال جاری این میزان به 500 میلیون رسیده است.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه