اخبار داغ

کارشناس مسائل فرهنگی:

"شهید حججی" حجت را برای بسیاری تمام کرد/برخی اشخاص ماهیت واقعی خود را به مردم نشان دادند

"شهید حججی" حجت را برای بسیاری تمام کرد/برخی اشخاص ماهیت واقعی خود را به مردم نشان دادند
کارشناس مسائل فرهنگی با بیان اینکه شهید حججی با شهادت خود حجت را برای بسیاری تمام کرد، گفت: همه رسانه ها بر اساس رسالت رسانه ای و وجدان بیدار خود به انعکاس خبر شهادت حججی و ترویج و تعظیم اقدام مدافعان حرم پرداختند اما در این میان تعدادی اندکی از افراد و رسانه بودند که بواسطه آلودگی هایی که پیدا کرده اند رسانه و خود را سخنگو و پایگاه دشمن کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی کاشانی پور در گفت و گو با زنجانم اظهار داشت: شهادت این جوان انقلابی مدافع حرم تلنگری است برای افراد تا خود را محک بزنند که تا چه اندازه ای در مسیر الهی گام بر می دارند و این شهادت همانند یک ذکر خدا سبب بیداری  و یادآوری ارزشهای دینی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنجانم ,

وی با ابراز اینکه این شهادت و اخباری که منتشر شد حقانیت مسیر را بیش از گذشته نشان داد، تصریح کرد: شهید محسن حججی مسیر و هدف مدافعان حرم که آگاهانه، هوشمندانه، زمان شناسانه و ایثارگرانه با درکی بالاتر از شناختهای جامعه آماده جانبازی شدند را نشان داد.

,

این استاد دانشگاه عنوان کرد: این شهادت و انتشار گسترده بازتاب آن در فضای رسانه ای و شبکه های مجازی اوج خباثت و شقی بودن دشمن را آشکار کرد و روشن کرد که اگر این افرادمجال پیدا کنند فجایعی را خلق می کنند که بسیار تاسف بار خواهد بود چنانچه اوج وحشیگری و جنایتهای داعش را در شهرهای موصل و بسیاری از شهرهای سوریه که با حمایت های آمریکا، اسرائیل و برخی کشورهای عربی شکل گرفت را شاهد بودیم.

,

 

,

* در برابر داعش مال، ابرو و جان مردم هیچ ارزشی ندارد

, * در برابر داعش مال، ابرو و جان مردم هیچ ارزشی ندارد, * در برابر داعش مال، ابرو و جان مردم هیچ ارزشی ندارد,

وی با بیان اینکه در برابر داعش مال، ابرو و جان مردم هیچ ارزشی ندارد،  اظهار کرد: حضور مدافعان حرم سبب شده است تا داعش به سمت اضمحلال و نابودی رفته و نتواند جنایات خود را توسعه دهد که همین امر سبب شده است که دست به اقدامات وحشیگرانه بزنند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی فعالیت مدافعان حرم را در راستای محدود کردن داعش دستپروده اتحاد صهیونیستی و آمریکایی دانست و ابراز کرد: بزرگترین حریمی که اهل بیت توصیه به دفاع از آن کرده اند دفاع از حریم ارزش های انسانی است که این افراد در مقابله با داعش که هیچ بویی از انسانیت نبرده اند به دفاع برخواسته اند.

,

کاشانی پور گفت: همه رسانه ها بر اساس رسالت رسانه ای و وجدان بیدار خود به انعکاس خبر شهادت حججی و ترویج و تعظیم اقدام مدافعان حرم پرداختند اما در این میان تعدادی اندکی از افراد و رسانه بودند که بواسطه آلودگی هایی که پیدا کرده اند رسانه و خود را سخنگو و پایگاه دشمن کردند.

,

وی عنوان کرد: این اشخاص مطالبی را منتشر کردند که قطعا خوشایند بدخواهان مردم و ملت بوده و با یک نوع دروغ  پردازی سعی در انحراف افکار عمومی داشتند و خود را به عنوان سخنگوی مردم می دانند درحالیکه مردم مسیر خودشان را پیدا کردند و جامعه ای که تحلیل دارد کلاه بر سرش نمی رود.

,

 

,

*رسانه ای با تحلیل های خود سعی در منحرف کردن افکار عمومی دارد

, *رسانه ای با تحلیل های خود سعی در منحرف کردن افکار عمومی دارد, *رسانه ای با تحلیل های خود سعی در منحرف کردن افکار عمومی دارد,

کارشناس مسائل سیاسی و فرهنگی یادآور شد: کلیت ملت حامی ارزشهای الهی و تکریم شهدا هستند اما در این بین رسانه ای هم پیدا می شود که با تحلیل های خود سعی دارد نقش دایه دلسوزتر از مادر را بازی کند چرا که اینان درک درستی از شرایط و علت حضور مدافعان حرم ندارند.

,

وی در پاسخ به این اظهارات تصریح کرد: باید به این اشخاص گفت که اگر نمی جنگیدیم چه می شد و هر صاحب خردی این موضوع را تائید می کند که دفاع از حریم تنها به همان مکان محدود نمی شود همانگونه که در جنگ تحمیلی دفاع از خرمشهر دفاع از خاک و تمامیت ارضی ایران بود.

,

 

,

* ماهیت این افراد به عنوان پایگاههای دشمن شناسایی می‌شود

, * ماهیت این افراد به عنوان پایگاههای دشمن شناسایی می‌شود, * ماهیت این افراد به عنوان پایگاههای دشمن شناسایی می‌شود,

کاشانی پور با اشاره به اینکه در چنین فضایی است که ماهیت این افراد به عنوان پایگاههای دشمن شناسایی می شود، افزود: این افراد در مسیر وادادگی جاده صاف کن اسرائیل و استکبار هستند و سعی دارند تا اذهان مردم را منحرف کرده و جلوی مقاومت ذهنی افراد را گرفته و بدنبال ایجاد تردید در همراهی ملت با محور مقاومت هستند. 

,

کاشناس مسائل سیاسی و فرهنگی تاکید کرد: مردم مسیر خودشان را پیدا کرده اند و جامعه صاحب تحلیل قطعا می تواند از پس این دروغ بزرگ برآید.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه