اخبار داغ

در نشست خبری پیش از بازی عنوان شد؛

قلعه نویی: سپاهان ضد فوتبال بازی نمی کند/ کرانچار: به دنبال کسب امتیاز کامل هستیم

قلعه نویی: سپاهان ضد فوتبال بازی نمی کند/ کرانچار: به دنبال کسب امتیاز کامل هستیم
سرمربی ذوب آهن اصفهان گفت: تیم سپاهان فوتبال خوبی ارائه می کند و زلاتکو کرانچار سرمربی این تیم به دنبال ارائه بازی ضد فوتبال نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ امیر قلعه نویی، عصر چهارشنبه پیش از دیدار تیمش با سپاهان در هفته چهارم لیگ برتر باشگاه های کشور در نشست خبری، اظهار کرد: کرانچار مربی بزرگی است و باعث افتخار است که این مربی در کشور ما کار می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: کرانچار سال های گذشته در اصفهان افتخارات بزرگی را کسب کرد و مورد احترام علاقه مندان و اهالی فوتبال کشور است.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از پیگیری های رسول زرگرپور استاندار اصفهان برای برگزاری دیدارهای این تیم در ورزشگاه تازه تاسیس نقش جهان اصفهان قدردانی کرد.
پیش از این، امیر قلعه نویی به دلیل کیفت خوب زمین نقش جهان و امکانات مناسب این ورزشگاه خواستار برگزاری دیدارهای تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه نقش جهان ( اختصاصی سپاهان ) شده بود.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به حضورش در تیم سپاهان به عنوان سرمربی در سال های گذشته گفت: از مربیگری در تیم سپاهان خاطرات خوبی دارم و بخشی از لحظات خوب زندگی من در این تیم سپری شده است و هر جا اسم سپاهان باشد با تمام وجود به این تیم افتخار می کنم.
قلعه نویی در عین حال با اشاره به اینکه در فصل جدید رقابت ها هدایت تیم فوتبال ذوب آهن را برعهده گرفته است، گفت: لحظات خوب و با آرامشی که الان در ذوب آهن دارم یادآور روزهای خوب من در سپاهان است.
وی ابراز امیدواری کرد : شهرآورد فوتبال اصفهان بین تیم های سپاهان و ذوب آهن با ارائه یک بازی زیبا در شأن مردم اصفهان برگزار شود.
قلعه نویی با اعتقاد به اینکه سپاهان بر خلاف نتایج گذشته اش، از بازیکنان خوبی در خط میانی برخوردار است، افزود: ما باید سعی کنیم این ارتباط خطوط این تیم با خط میانی را قطع کنیم.
سرمربی ذوب آهن کسب پنج امتیاز از سه بازی توسط تیمش را راضی کننده ندانست و گفت: باید با کسب پیروزی در دیدارهای آینده امتیازهای از دست رفته این تیم را جبران کنیم.
وی در عین حال تصریح کرد: با همه مشکلات و مصدوم شدن تعدادی از بازیکنان، ذوب آهن در شرایط خوبی قراردارد و آینده خوبی در انتظار این تیم است.
وی با اشاره به بازی تدارکاتی تیمش با تیم سپاهان یک هفته پیش از شروع مسابقات لیگ برتر گفت: نتیجه این دیدار تدارکاتی، ملاک خوبی برای مقایسه این دو تیم نیست زیرا در زمانی که ما با سپاهان بازی تدارکاتی انجام دادیم این تیم در شرایط آماده سازی قرار داشت.
سرمربی ذوب آهن در ارتباط با مصدومیت قاسم حدادی فر اظهار کرد: این بازیکن به همراه مهدی رجب زاده نماد فوتبال ذوب آهن است و دعا می کنیم که این آقای خاص فوتبال ایران ( حدادی فر ) هر چه زودتر با کسب سلامتی خود به فوتبال بازگردد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

بازگشت ذوب آهن به روزهای اوج
سرمربی تیم فوتبال سپاهان نیز می گوید: ذوب آهن تیم قدرتمندی است و با هدایت امیرقلعه نویی به عنوان پرافتخار ترین مربی ایران، دوباره به روزهای اوج خود بازمی گردد.

, بازگشت ذوب آهن به روزهای اوج, بازگشت ذوب آهن به روزهای اوج,
,

زلاتکو کرانچار افزود: در شهرآوردها، دو تیم سعی می کنند بهترین و با کیفیت ترین بازی خود را به نمایش بگذارند.
وی اضافه کرد: در شهرآورد فوتبال اصفهان نیز سپاهان قصد دارد با ارائه بازی زیبا به پیروزی دست یابد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: ذوب آهن نیز پر افتخارترین مربی ایران را در اختیار دارد و در دیدار فردا ( پنجشنبه ) مقابل سپاهان سعی در کسب پیروزی و امتیاز کامل این دیدار را دارد.
وی افزود: امیدوارم فردا یک بازی به یاد ماندنی در ورزشگاه فولادشهر انجام دهیم و همانند گذشته با حضور پرشور هواداران بازی زیبایی را به نمایش بگذاریم.
کرانچار با اشاره به اینکه تیم ذوب آهن اصفهان در هفته های نخست لیگ برتر به نتایج خوبی دست یافته است، گفت: گرچه این تیم با کسب امتیازهای بیشتر نسبت به تیم ما از روحیه بهتری برخوردار است اما هدف ما کسب پیروزی و امتیاز کامل این دیدار است.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار امیدواری کرد: بازیکنانش با ارائه یک بازی برتر و کسب پیروزی در دیدار فردا بر روی نوار پیروزی قرار گیرند.
وی با اشاره به اینکه مصدومیت رسول نویدکیا بازیکن خط میانی تیمش برطرف شده است ، گفت: ‘ مروان حسین ‘ بازیکن عراقی این تیم که به تازگی جذب سپاهان شده است نیز می تواند سپاهان را در دیدار مقابل ذوب آهن همراهی کند.
کرانچار ابراز امیدواری کرد: سپاهان با استفاده از توان این بازیکنان در شهرآورد فوتبال اصفهان به پیروزی دست یابد.
شهرآورد فوتبال اصفهان بین تیم های ذوب آهن و فولاد مبارکه سپاهان پنجشنبه شب در ورزشگاه فولادشهر برگزار می شود.
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تا پایان هفته سوم لیگ برتر باشگاههای کشور با پنج امتیاز در رده ششم و سپاهان با دو امتیاز در رده 14 این رقابت ها قرار دارد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه