اخبار داغ

یک مسئول در آستان زینبیه خبرداد؛

مراسم دعای عرفه در حرم زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان برگزار می شود

مراسم دعای عرفه در حرم زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان برگزار می شود
هر ساله در این روز بزرگ مردم عزیز و ولایتمدار استان اصفهان در حرم مطهر حرم زینب بنت موسی بن جعفر(ع) حضور یافته و به زمزمه عاشقانه مناجات آقا اباعبدالله الحسین(ع) می پردازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مادحین؛ مراسم روح بخش دعای عرفه در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر(ع) استان اصفهان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مادحین,

مجتبی ایروانی مسئول مراسم ها و ارتباط با هیئات، آستان مقدس حرم زینب بنت موسی بن جعفر(ع)، از برگزاری مراسم روح بخش دعای عرفه در جوار بارگاه ملکوتی خواهر امام رضا(ع) خبرداد.

,

وی گفت: هر ساله در این روز بزرگ مردم عزیز و ولایتمدار استان اصفهان در حرم مطهر حرم زینب بنت موسی بن جعفر(ع) حضور یافته و به زمزمه عاشقانه مناجات آقا اباعبدالله الحسین(ع) می پردازند.

,

مسئول فرهنگی آستان با اشاره به استقبال گسترده مردم از این مراسم در سال های گذشته، افزود: با توجه به استقبال گسترده مردم عزیز استان از این مراسم در سال های گذشته، امسال امکانات رفاهی و تامین شرایط لازم برای برپایی گسترده این مراسم باشکوه تدارک دیده شده است.

,

وی تصریح کرد: حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر(ع) به عنوان یک قطب فرهنگی، مذهبی، برای ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) و سیره اخلاقی آن بزرگواران فعالیت های بسیاری انجام داده است.

,

ایروانی در پایان از همه مردم شهید پرور استان اصفهان برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آورد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه