اخبار داغ

رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد:

کشف ۳۵ کیلوگرم ماده مخدر از نوع حشیش در کهگیلویه و بویراحمد

کشف ۳۵ کیلوگرم ماده مخدر از نوع حشیش در کهگیلویه و بویراحمد
رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف 35 کیلو گرم ماده مخدر از نوع حشیش در محور مواصلاتی شهرستان رستم در استان فارس به شهرستان باشت خبر داد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرهنگ "سعید بالش زر" در این خصوص گفت : روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی در شهرستان باشت ، در محور مواصلاتی شهرستان رستم در استان فارس به شهرستان باشت با اجرای ایست و بازرسی ، اقدام به کنترل خودرو های عبوری کردند .

این مقام انتظامی ادامه داد : در ادامه ماموریت پلیس در اجرای کنترل خودروهای عبوری در این محور به یکدستگاه خودروی سواری پژو 405 مشکوک که دستور توقف را صادر کردند .  

این مسئول انتظامی در استان خاطر نشان کرد : با متوقف شدن این خودرو و بازرسی ماموران ، مقدار 35 کیلو گرم ماده مخدر از نوع "حشیش" که به طرز ماهرانه ای در قسمتهای مختلف این خودرو جاسازی شده بود ، کشف و ضبط و راننده آن دستگیر شد.  

رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان ، از عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و خاطرنشان کرد: شهروندان باید یاریگر پلیس در تأمین امنیت جامعه بوده و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان را از طریق تماس با تلفن 110 به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه