اخبار داغ

امام جمعه خور:

دشمن با شبهه افکنی اعتقادات مردم را هدف گرفته است

دشمن با شبهه افکنی اعتقادات مردم را هدف گرفته است
حجت الاسلام مهدی نژاد امام جمعه خور، گفت: امروز تنها گزینه دشمن همین شبهه افکنی است، اما هنوز مردم و انقلاب را نشناخته که فکر می کند مردم، انقلابی که با خون شهدا شکل گرفته و بارور شده را رها می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر خور؛ امام جمعه خور در مراسم گرامیداشت شهید محسن حججی، در جوار امامزاده سید داود(ع) شبهه افکنی در مسائل دینی و اعتقادی را یکی از راه هایی عنوان کرد که دشمن از آن برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر ,

حجت الاسلام سید احمد مهدی نژاد افزود: امروز دشمن دنبال شبهه افکنی در اعتقاد مردم مانند مذهب، انقلاب و جهادی بودن و ایثارگری است، امام علی(ع) در مورد شبهه افکنی فرموده اند شبهه به خاطر شباهتی که به حق دارد این نام را دارد، شبهه یعنی مخلوط کردن حق و باطل باهم.

,

وی افزود: یقین چراغ راه اولیای خدا است، گاهی اوقات افرادی با ادعاهای انقلابی و مذهبی بودن حرف هایی می زنند که توقع این صحبت ها از او نیست، برخی افراد بوی کفر از دهانشان خارج می شود، حواسمان جمع باشد دشمن در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای درحال شبهه افکنی است.

,

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه مؤمن باید در همه حال بر اعتقاداتش استوار باشد و از یقین خود دست بر ندارد. اظهار کرد: امروز راه امام همان راهی است که برگرفته از قرآن کریم است برای همین است که کشور ما از گزند این همه توطئه در امان مانده و هیچ کسی تا کنون در برابر دشمن این چنین دوام نیاورده است.

,

وی با اشاره به این که برخی افراد از شبکه های مذهبی ماهواره استفاده می کنند گفت: کسی نیاید بگوید ماهواره نگاه می کنیم اما شبکه های مذهبی ان را نگاه می کنیم، نتیجه مذهبی که وهابیت بخواهد ترویج دهد سر بریدن جوانانی مانند شهید حججی است و اسلامی که با سر بریدن الله اکبر می گویند همان اسلام جدای از اهل بیت و اسلام انگلیسی است.

,

حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد گمراهی را مسیر کسانی که شبهه در دل آن ها رسوخ کرده عنوان کرد و افزود: شبهه باعث شکستن پیمان می شود. کسی که دچار شبهه شود عاقبت حرام مرتکب خواهد شد و گناهان بسیاری انجام می دهد.

,

امام جمعه خور خطر منافقین را از داعش بیشتر عنوان کرد و افزود: داعش وطنی از داعش خارجی بد تراست، منافقان خونخوار که ١٧ هزار نفر از مردم کشور را به شهادت رسانده اند از داعش بددتر هستند و اگر دستشان به مملکت برسد مانند سگ هار رفتار می کنند.

,

وی تصریح کرد: امروز تنها گزینه دشمن همین شبهه افکنی است، اما هنوز مردم و انقلاب را نشناخته که فکر می کند مردم، انقلابی که با خون شهدا شکل گرفته و بارور شده را رها می کنند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه