اخبار داغ

شهردار شهرضا مطرح کرد؛

پرداخت ۹۷ درصدی بدهی های شهرداری شهرضا/ حجم بدهی ها از ۱۷ میلیارد به ۵۰۰ میلیون رسیده است

پرداخت ۹۷ درصدی بدهی های شهرداری شهرضا/ حجم بدهی ها از ۱۷ میلیارد به ۵۰۰ میلیون رسیده است
شهردار شهرضا گفت: فصل مناسب برای آسفالت معابر نیمه اول سال است که مراحل انتشار آگهی آن از اردیبهشت ماه آغاز ولی به علت فرا رسیدن ایام انتخابات به بعد از این زمان موکول شد، از سوی دیگر اگر هدف از این کار بهره برداری انتخاباتی بود، قبل از ایام انتخابات انجام می‌شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازشهرضانیوز؛ شهردار شهرضا در مراسم تجلیل از فعلان خبری عنوان کرد: اعتقاد به دموکراسی و آزادی اندیشه در دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گسترش زیادی پیدا کرد که به تبع آن رسانه‌های گروهی زیادی نیز وارد عرصه اطلاع رسانی در کشور شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شهرضانیوز,

رحیم جافری اظهار کرد: اگر خبرنگاران نبودند، چرخه مدیریت در هر بخشی ناقص بود و اگر رسانه‌ها نبودند اشتباهات بسیاری از مدیران چندین بار تکرار می‌شد.

,

جافری تأکید کرد: مهمترین پشتوانه رسانه اعتماد مردم است و خبرنگار نیز زبان گویا و فکر پویای جامعه است که در هر شرایطی به دنبال احیا و حفظ منافع مردم است.

,

وی گفت: خداوند به قلم سوگند خورده است اما برخی افراد از این مخلوق با ارزش خداوند برای تخریب دیگران استفاده می‌کنند که نمونه آن در ایام انتخابات است که برخی افراد گناهان بزرگی را مرتکب می‌شوند.

,

شهردار شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود، عنوان کرد: در طول ۲۰ ماه گذشته ۱۷ میلیارد از بدهی های عندالمطالبه شهرداری پرداخت شده تا جایی که اکنون رقم آنها به کمتر از ۵۰۰ میلیون رسیده است.

,

جافری اضافه کرد: از ابتدای سال ۹۶ تاکنون حدود ۳۰۰ هزار متر روکش آسفالت در شهر انجام شده است، اما برخی افراد با تفاسیر مغرضانه می‌خواهند این خدمت رسانی به مردم را نوعی سوء استفاده انتخاباتی جلوه دهند.

,

وی در ادامه این مطلب افزود: فصل مناسب برای آسفالت معابر نیمه اول سال است که مراحل انتشار آگهی آن از اردیبهشت ماه آغاز ولی به علت فرارسیدن ایام انتخابات به بعد از این زمان موکول شد، از سوی دیگر اگر هدف از این کار بهره برداری انتخاباتی بود، قبل از ایام انتخابات انجام می‌شد.

,

شهردار شهرضا همچنین درباره اجرای پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح فاطمیه و آیت الله طالقانی شهرضا اظهار کرد: نقشه این طرح آماده و تأیید شده است، اعتبارات آن هم فراهم شده اما تصمیم گرفتیم مراحل اجرایی آن را شروع نکنیم تا شورای دور پنجم به اختیار خود وارد عمل شوند.

,

جافری بیان کرد: برای نخستین بار در شهرداری شهرضا با جداسازی حساب حذف پارکینگ، امکان لازم برای توسعه پارکینگهای عمومی در سطح شهر فراهم شده است.

,

وی گفت: باغ موزه شهرداری از جمله دیگر پروژه‌های شهرداری است که به پاس قدردانی از فرهنگ غنی و برای نگهداری میراث ماندگار مردم شهرضا ساخته شده است و امیدواریم تا پایان این دوره به بهره برداری برسد.

,

شهردار شهرضا اذعان کرد: پروژه های نیمه تمام مشکلات زیادی را برای شهرداری ایجاد کرده بود، تقریبا ۵۰ درصد از ۲۲ پروژه شهرداری که در طول ۲۰ ماه گذشته تکمیل شده، پروژه های نیمه تمام بوده است.

,

جافری تأکید کرد: لازم است خبرنگاران با حضور فعال خود در صحنه و تقویت روحیه مطالبه گری مردم مانع از اجرای پروژه‌های سلیقه‌ای و بدون برنامه شهرداران و مسئولان شوند.

, , , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه