اخبار داغ

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان خبر داد؛

اعزام ۳ واحد امدادی برای رسیدگی به مصدومان واژگونی پژو پارس در اردستان

اعزام ۳ واحد امدادی برای رسیدگی به مصدومان واژگونی پژو پارس در اردستان
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اعزام سه واحد امدادی برای رسیدگی به مصدومان حادثه واژگونی پژو پارس در محور اردستان – مهاباد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز، غفور راستین با اشاره به حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری، اظهار کرد: در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز،,

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در تشریح جزییات این حادثه، گفت: صبح امروز جمعه ۲۷ مردادماه در ساعت ۰۶:۳۰ در تماسی با اورژانس ۱۱۵ درخواست امدادخواهی برای رسیدگی به مصدومان یک‌مورد حادثه واژگونی پژو پارس اعلام شد.

,

وی با اشاره به محل این حادثه که کیلومتر پنج محور اردستان – مهاباد بوده است، اظهار کرد: دو واحد امدادی از اورژانس و یک واحد امدادی از سازمان جمعیت هلال احمر برای رسیدگی به مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.

,

راستین دو کودک، یک مرد و دو زن را مصدومان این حادثه عنوان کرد و افزود: مصدومان سانحه واژگونی پژو پارس برای دریافت اقدامات درمانی تکمیلی توسط عوامل امدادی به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شدند.

,

تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان اردستان در سه ماهه نخست امسال به 803 ماموریت شامل 686 ماموریت شهری و 117 جاده‌ای اعزام شدند.

,

شهرستان اردستان در شمال شرق اصفهان واقع شده و بالغ بر 42 هزار نفر جمعیت دارد؛ فوریت‌های پزشکی این شهرستان، از شش پایگاه، یک اتاق فرمان و 42 نفر پرسنل برخوردار است و به صورت شبانه روزی برای امدادرسانی به مصدومان و بیماران آماده‌باش است.

,

توضیح: عکس مربوط به این حادثه نیست.
انتهای پیام/ 

, توضیح: عکس مربوط به این حادثه نیست.,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه