اخبار داغ

شهردار شهر گلستان:

افتتاح پروژه‌های در دست اجرا گامی بلند در توسعه متوازن شهر می باشد

افتتاح پروژه‌های در دست اجرا گامی بلند در توسعه متوازن شهر می باشد
شهردار شهرگلستان گفت: پروژه‌های متعددی در زمینه‌های مختلف در دست اجراست که بهره‌برداری از آن‌ها سبب توسعه متوازن شهرگلستان می گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، بهروز کاویانی شهردار شهرگلستان در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی سطح شهر، بیان داشت: اجرا و بهره برداری از این پروژه‌ها گامی بلند در توسعه متوازن گلستان به حساب می آید، چرا که در زمینه‌های مختلف پروژه‌های متعددی در دست اجراست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

وی در بازدید از پروژه اتصال سی متری شهید همدانی به جاده امامزاده باقر (ع)، گفت: اجرای این کمربندی در راستای کاهش تصادفات جاده‌ای و همچنین افزایش رفاه زائرین امامزاده می باشد و این پروژه تا پایان هفته جاری افتتاح خواهد شد.

,

کاویانی در ادامه با بیان اینکه بهره برداری از پارک ساحلی رودخانه شادچای نمادی از پایان مشکلات زیست محیطی رودخانه می باشد، اذعان داشت: تکمیل پروژه در حدفاصل ده متری سوم تا چهارم با مساحت 16000 مترمربع گامی برای اجرای فازهای دیگر آن در طول رودخانه با مجموع مساحت 140 هزار مترمربع است.

,

, ,

وی همچنین در بازدید از مجموعه فرهنگی ورزشی ولایت با اشاره به احداث چندین سالن ورزشی، تبیین کرد: مجموعه‌های ورزشی ولایت و انقلاب، سالن ورزشی بانوان، مجموعه ورزشی و استخر قلعه‌میر از جمله آن‌ها می باشد، که سبب  افزایش سرانه‌های ورزشی می گردد و اجرای این پروژه‌ها در محله‌های کم برخوردار در توسعه متوازن شهر مهم است.

,

شهردار شهرگلستان یکی از دغدغه های مدیریت شهری را کاهش ترافیک در سطح شهر عنوان کرد و اظهار داشت: تعریض پل جاده ساوه بر روی رودخانه شادچای به طول 25 متر و عرض 135 متر، یکی از پروژه‌های اساسی شهرداری گلستان برای کاهش ترافیک در محور مواصلاتی تهران-ساوه است.

,

وی درپایان از بازارهای میوه و تره‌بار عطر یاس و عطر سیب بازدید کرد و باتوجه به اینکه جذب سرمایه گذار و بهره‌مندی از توانمندی‌های بخش خصوصی، یکی از توفیقات ارزشمند شهرداری و شورای اسلامی دوره چهارم شهر است، خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از این بازارها علاوه‌بر ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری در ایجاد اشتغال و تنظیم بازار مایحتاج عمومی مردم موثر خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه