اخبار داغ

سرمایه گذاران چینی در حال محک زدن شهرستان بهار هستند / نیروگاه خورشیدی در بهار

سرمایه گذاران چینی در حال محک زدن شهرستان بهار هستند / نیروگاه خورشیدی در بهار
جلسه هماهنگی جذب سرمایه گذار در شهر بهار درخصوص ایجاد نیروگاه 9 مگاواتی خورشیدی در محل شهرداری بهار برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارانه، شهردار بهار در مورد جلسه با سرمایه گذاران چینی در شهرداری بهار گفت: سرمایه گذاران چینی قصد ایجاد یک نیروگاه خورشیدی 9 مگاواتی را دارند که از این طریق می توان انرژی پاک و بدون هیچگونه آلودگی را تولید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه,

رمضانی گفت: ما باید با آغوش باز پذیرای سرمایه گذاران در شهر باشیم چرا که این سرمایه گذاری باعث پیشرفت شهر در درازمدت شده و باعث اشتغالزایی در شهر می شود.

,

رمضانی ادامه داد: این سرمایه گذاری برای شهرداری باعث ایجاد درآمدزایی خواهد شد و مدت زمان  توافق شده مدت زمان 5 سال است و شهرداری زمینی را برای ایجاد این نیروگاه در اختیار سرمایه گذاران قرار خواهد داد و بعد از 5 سال نیز وسایل و تجهیزات این شرکت به شهرداری واگذار می شود و بعد از آن شهرداری می توانداز آن بهره برداری کرده و برق حاصل از این نیروگاه را به اداره برق به فروش برساند.

,

شهردار بهار گفت: برای ایجاد این نیروگاه حداقل 40 میلیارد تومان سرمایه اولیه نیاز است که شرکت سرمایه گذار پنل های خورشیدی را به منطقه منتقل کرده و نصب می کنند و در این پروژه برای 15 نفر به طور مستقیم اشتغالزایی خواهد داشت.

,

رمضانی در مورد صحبتهای نهایی با شرکت سرمایه گذار گفت: هم اکنون کارگروه های ما و شرکت چینی فعال شده اند و به بررسی شرایط این سرمایه گذاری می پردازند تا در صورت حصول نتیجه قرارداد با این شرکت بسته شود.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه