اخبار داغ

گردهمایی دانش آموزان نخبه و برتر نوار مرزی ارومیه

گردهمایی دانش آموزان نخبه و برتر نوار مرزی ارومیه
گردهمایی دانش آموزان نخبه و برتر نوار مرزی ارومیه بعد از ظهر دیروز با حضور تمامی دانش آموزان برتر و نخبه منطقه صومای برادوست و مسئولین منطقه در سالن شهرداری سرو برگزار گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیلوانا نیوز،گردهمایی دانش آموزان نخبه و برتر نوار مرزی ارومیه بعد از ظهر دیروز با حضور تمامی دانش آموزان برتر و نخبه منطقه صومای برادوست و مسئولین منطقه در سالن شهرداری سرو برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیلوانا نیوز,

در این مراسم که با همت اداره آموزش و پرورش صومای برادوست و لشکر  عملیاتی ۳ حمزه (ع) برگزار گردید در ابتدا کمال بکری رئیس آموزش و پرورش منطقه صومای برادوست ضمن خیرمقدم به مهمانان حاظر از تمامی نخبگان و دانش آموزان برتر تقدیر و تشکر به عمل آورد و اضافه کرد شما دانش آموزان آینده سازان ایران عزیز اسلامی خواهید بود و علم و پیشرفت کشورمان در آینده به دست توانای شما به بار خواهد نشست.

,

در ادامه این مراسم حجت السلام و المسلمین  دکتر جعفر نژاد مدرس دانشگاه امام حسین نقش دانش آموزان در آینده سیاسی و اقتصادی کشور را مهم ارزیابی کرد و افزود : دانش آموزان با اندوخته های خود که حاصل چندین سال تلاش و کوشش شبانه روزی می باشد حرف های زیادی را برای گفتن خواهند داشت .

,

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد : سرمایه گذاری در بین دانش آموزان برتر و نخبه بی شک سهم به سزایی در پیشرفت و آبادانی منطقه و کشور ایفا خواهد کرد و همین امر مسیر پیشرفت را بیشتر از گذشته هموارتر خواهد ساخت.

,

ایشان در پایان سخنان خود تاکید کرد : رسیدن به قله های رفیع علم و دانش برای تمامی دانش آموزان نخبه دست یافتی می باشد زیرا با اندکی تلاش و کوشش آینده در دستان توانمند شما خواهدبود .

,

در پایان این مراسم جناب سرهنگ نوری معاون هماهنگ کننده لشکر عملیاتی ۳ حمزه (ع) به گفتگوی گرم و صمیمی با دانش آموزان نخبه و معلمان پرداخت و ضمن تجلیل و تشکر از  تمامی زحمات و تلاشهای شبانه روزی معلمین تربیت و آموزش بی نقص آنان را عامل اصلی موفقیت دانش آموزان یاد کرد و افزود : دانش آموز برتر و نخبه با آموزش و تربیت صحیح معلمین امکان پذیر خواهد بود زیرا معلمین رابطه مستقیمی با شکوفا شدن استعداهای دانش آموزان در آینده کشورمان دارد .

,

مراسم گردهمایی دانش آموزان نخبه در پایان با تجلیل و پذیرایی از دانش آموزان نخبه و برتر به کار خود خاتمه داد .

,

 

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه