اخبار داغ

در قالب اردوی جهادی؛

خدمت‌رسانی ۳۰ کارشناس و مربی به دورافتاده‌ترین روستای چناران

خدمت‌رسانی ۳۰ کارشناس و مربی به دورافتاده‌ترین روستای چناران
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان چناران گفت: 30 استاد، کارشناس و مربی در قالب اردوی طرح هجرت، با حضور در روستای اندیشش دهستان بقمچ، به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهره ابراهیمی در گفت‌وگو با ندای چناران از برگزاری اردوی طرح هجرت سازندگی، در یکی از دورافتاده‌ترین روستاهای شهرستان چناران خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

 

,

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان چناران در این خصوص اظهار کرد: اردوی طرح هجرت با حضور 30 استاد، کارشناس و مربی از عصر جمعه در روستای اندیشش دهستان بقمچ شهرستان چناران آغاز و تا عصر چهارشنبه به‌صورت شبانه‌روزی ادامه میابد.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه در این اردوی یک‌هفته‌ای، خدمات متنوعی به عموم مردم روستای اندیشش ارائه می‌شود، بیان داشت: در حوزه عمرانی، رنگ‌آمیزی و دیوارنویسی مدرسه و مسجد روستا همراه با تجهیز کتابخانه صورت می‌پذیرد و در حوزه بهداشتی، خدمات پزشکی از قبیل ویزیت و تحویل رایگان دارو و حضور دندان‌پزشک و انجام معاینه اولیه و نوبت‌دهی جهت درمان تکمیلی در چناران به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

,

 

,

فرمانده حوزه بسیج حضرت زهرا(س) ناحیه چناران به حضور کارشناسان و مربیان در حوزه آموزش اشاره کرد و گفت: آموزش روخوانی قرآن کریم، بیان احکام شرعی، ارائه مشاوره‌های خانواده، آموزش‌های لازم قبل و بعد ازدواج، نحوه همسرداری و تربیت فرزند از مهم‌ترین مسائل آموزش در این اردوی جهادی است.

,

 

,

ابراهیمی همچنین عنوان کرد: آموزش برش و دوخت چادر و مقنعه نیز توسط نیروهای حوزه حضرت زهرا(س) ناحیه چناران به بانوان روستایی صورت می‌پذیرد.

,

 

,

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان چناران خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات نقاشی، اجرای سرود دسته‌جمعی و غیره توسط کارشناسان بسیجی اعزامی از مهدهای کودک و آموزش به کودکان و دانش آموزان ابتدایی از دیگر برنامه‌ها جهت ایجاد شادابی و نشاط در اهالی روستای اندیشش می‌باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه