اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی لامرد فارس:

فتنه‌گران باید تقاص خون‌هایی که به ناحق ریخته شد را پس دهند

فتنه‌گران باید تقاص خون‌هایی که به ناحق ریخته شد را پس دهند
مسئول بسیج دانشجوئی لامرد گفت: رهبر معظم انقلاب گناه فتنه گران در سال 88 را نابخشودنی می‌دانند و فتنه گران می‌بایست تقاص خون‌هایی که به‌ناحق ریخته‌اند پس بدهند تا درس عبرتی برای دشمنان داخلی و خارجی باشد که دیگر هیچ‌وقت فکر و خیال باطل به سرشان نزند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از استان فارس؛ مهدی منصوری مسئول بسیج دانشجوئی لامرد در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص فتنه 88 گفت: فتنه 88 یکی از بزرگ‌ترین فتنه‌های تاریخ ایران بود به خاطر اینکه از حجم بسیار بالایی برخوردار بود و آمریکا و اسرائیل به‌شدت به این فتنه امیدوار بودند و امید زیادی نسبت به براندازی نظام در دل دشمنان به وجود آمده بود.
وی به خسارت‌های ناشی از فتنه اشاره و بیان داشت: این فتنه باعث شد که 10 ماه سرمایه‌گذاری در کشور متوقف و تعطیل شود و 10 ماه کشور را در ابعاد مختلف عقب انداخته و میلیاردها تومان هزینه به کشور تحمیل نمودند.
منصوری حق و باطل را در فتنه 88 برای مردم غیرقابل تشخیص خواند و گفت: به همین دلیل سران فتنه با آگاهی از این موضوع ضربه مهلکی بر بدنه نظام وارد آوردند و بر چهره حق ماسک باطل و بر چهره باطل ماسک حق زده بودند.
مسئول بسیج دانشجوئی لامرد در خصوص قانون‌گریزی سران فتنه تصریح کرد: سران فتنه می‌توانستند با مراجعه به شورای نگهبان از طریق قانون درخواست بازنگری نمایند اما این کار را نکردند چون هدفشان چیز دیگری بود و درحالی‌که بسیاری از بزرگان این نظام شخصاً با حضرات صحبت نمودند و از آن‌ها خواستند که از طریق قانون و شورای نگهبان اقدام نمایند اما فتنه گران تمکین نکردند زیرا نه فتنه گران و نه نخبگان و سیاسیون حامی آن‌ها به دنبال خاموش کردن شعله آتش فتنه نبودند.
وی در خصوص حرمت‌شکنی‌های فتنه گران گفت: فتنه گران حتی پا را از این هم فراتر گذاشته و با آتش زدن مسجد و پرچم امام حسین (ع) به مقدسات مسلمانان نیز توهین نمودند درحالی‌که سران فتنه بازیچه طراحی دشمن شده بودند و عده‌ای نادانسته و دانسته از آن‌ها پیروی می‌کردند.
این فعال دانشجویی سران فتنه را منفور مردم قلمداد کرد و افزود: مردم ما در طول تاریخ نشان داده‌اند که هر کس جامعه را به سمت اغتشاش و ناامنی سوق دهد منفور ملت خواهد شد و این بار نیز با حماسه 9 دی این مهم را به دشمنان خارجی و مغرضان داخلی نشان دادند اما این پایان کار فتنه گران نیست و مردم نمی‌توانند ظلمی را که سران فتنه به ملت و نظام اسلامی وارد کردند و با آبروی نظام بازی کردند، همه را ندیده بگیرند و از آن بگذرند چون مردم با یک حرکت عظیمی در یک انتخابات سالم و پرشور با مشارکت هشتادوپنج درصدی مشت محکمی بر دهان آمریکا، اسرائیل و دشمنان نظام زده بودند و با این مشارکت عظیم نظام را که در آن سال‌ها توانسته بود به پیشرفت‌های اقتصادی، علمی، سیاسی، امنیتی و بین‌المللی دست پیدا کند، در یک مرحله‌ی عالی از امتیاز و آبرو قرار داده بودند اما سران فتنه با این حرکت خود باعث نابودی این حادثه افتخارآمیز شدند.
وی در خصوص خون‌های به‌ناحق ریخته شده فتنه 88 ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب گناه فتنه گران در سال 88 را نابخشودنی می‌دانند و فتنه گران می‌بایست تقاص خون‌هایی که به‌ناحق ریخته‌اند پس بدهند تا درس عبرتی برای دشمنان داخلی و خارجی باشد که دیگر هیچ‌وقت فکر و خیال باطل به سرشان نزند.
منصوری فتنه گران را مفسد فی‌الارض خواند و بیان داشت: اگر رأفت اسلامی و گذشت دولتمردان و یکسری ملاحظات سیاسی نبود سران فتنه و بسیاری از فتنه گران حامی آن‌ها به خاطر خیانتشان به مردم و کشور و توهین به مقدسات و ضرر و زیان‌هایی که به بیت‌المال زدند مفسد فی‌الارض بوده و می‌بایست روز نخست به چوبه دار سپرده می‌شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از استان فارس,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه