اخبار داغ

در نشست ستاد اربعین حسینی لنجان مطرح شد؛

نقش موثر خیران در بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به زائران حسینی

نقش موثر خیران در بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به زائران حسینی
سومین نشست ستاد اربعین حسینی لنجان پیش از ظهر امروز در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای لنجان؛ سومین نشست ستاد اربعین حسینی لنجان پیش از ظهر امروز در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای لنجان,

فرماندار لنجان در این نشست بابیان اینکه اربعین حسینی از اهمیت ویژه‌ای نزد ایرانیان به‌ویژه دوست داران اهل‌بیت(ع) در لنجان برخوردار است تأکید کرد: تمامی نهادها باید تا حد توان خود، در برگزاری هر باشکوه‌تر این حماسه عظیم، ستاد مرکزی را حمایت کنند.

,

محسن سجاد با تأکید براینکه زیرساخت‌های موردنیاز این حماسه بزرگ باید هرچه سریع‌تر مهیا شود متذکر شد: داشتن زیرساخت‌های مناسب در این سفر معنوی یک اصل اجتناب‌ناپذیر است که باید به‌دقت موردبررسی مسئولان ذی‌ربط قرار گیرد و برای تأمین آن اقدام‌های لازم صورت پذیرد.

,

وی با اشاره به نقش مؤثر خیران در بهبود کیفت خدمت‌رسانی به زائران حسینی یادآور شد: خیران نیک‌اندیش ما همواره در قالب حرکت‌های مردمی، نقش سازنده‌ای را در چنین موضوعاتی داشته‌اند و خواهند داشت.

,

مسئول عتبات و عالیات شهرستان لنجان در این نشست از آماده شدن لیست کاملی از اقلام موردنیاز ستاد اربعین حسینی شهرستان لنجان خبر داد و تصریح کرد: لیست کاملی در این خصوص آماده‌شده است که در اختیار نهادهای مختلف شهرستان قرار خواهد گرفت.

,

رجبعلی رحیمی خاطرنشان کرد: ستاد اربعین حسینی شهرستان لنجان کار تبلیغات خود را به‌صورت رسمی از عید غدیر آغاز خواهد کرد و میدان مرکزی زرین‌شهر به‌عنوان محل اصلی جمع‌آوری کمک‌های مردمی این ستاد خواهد بود.

,

به گزارش صدای لنجان، تمامی مسئولان حاضر در این نشست از آمادگی کامل خود برای حمایت از این ستاد خبر دادند و مردم را به برگزاری هرچه باشکوه این حماسه عظیم حسینی دعوت کردند.

,

در ادامه تصاویر مربوط به این نشست را می‌بینید:

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه