اخبار داغ

تجلی صلح و دوستی؛

پایان اختلافات دو طایفه در جنوب کرمان+تصاویر

پایان اختلافات دو طایفه در جنوب کرمان+تصاویر
دو طایفه در جنوب کرمان پس از چند سال‌ اختلافات را کنار گذاشته و صلح و سازش کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، روز گذشته مراسم صلح و سازش مابین دوطایفه سالمی و اکبری در اداره زندان جیرفت برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

حجت الاسلام عباس گروهی امام جمعه رودبارجنوب در ابتدای این مراسم گفت: خداوند در قرآن کریم بر انجام صلح و سازش اشاره کرده است لذا این امر باید الگویی در میان مردم ولایی جنوب کرمان باشد.
وی افزود: ارزش های انسانی هنگامی نمایان تر می شود که فرد فارغ از مسئولیتی که بر عهده دارد، بدون هیچ انتظاری به خلق خدمت می کند.

,
,

, ,


نماینده ولی فقیه در رودبار جنوب خاطرنشان کرد: انسان ها ممکن است اشتباهاتی مرتکب شوند اما خدواند در توبه را باز گذاشته است لذا چه جایی بهتر از مسجد و راز و نیاز با خداوند که زنگار از دل بشویند و در مسیر الهی گام بردارند.
حجت الاسلام گروهی با اشاره به اهمیت عفو و بخشش در دین مبین اسلام، اظهار داشت: در اسلام آنقدر به مسئله عفو و بخشش تاکید شده است که فردی که در این زمینه قدمی بر دارد، عزیز دنیا و آخرت می شود.

,
,
,

, ,


وی ادامه داد: وقتی که روحیه عفو و بخشش در میان اقشار مختلف مردم نهادینه شود، بسیاری از مسائل و مشکلات مرتفع و روحیه وفاق و همدلی نیز پررنگ تر می شود بنابراین دغدغه مندان عرصه فرهنگ باید در این زمینه تلاشی دوچندان انجام دهند.
مدیریت جلوگیری از بروز تنش و نزاع  لازم و ضروریست
فرماندار رودبارجنوب در این جلسه با اشاره به اینکه اختلاف نظر و سلیقه در شیوه زندگی کردن و کار کردن امری عادی در رفتار انسان هاست افزود: مدیریت این اختلاف و جلوگیری از بروز تنش و نزاع  لازم و ضروریست.

,
,
, مدیریت جلوگیری از بروز تنش و نزاع  لازم و ضروریست, مدیریت جلوگیری از بروز تنش و نزاع  لازم و ضروریست,
,

 

,

, ,


وی همچنین اضافه کرد: مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارای دغدغه فرهنگی و دلسوز مردم هستند و در جهت صلح و سازش میان اقشار مختلف جامعه گام بر می دارند.
وی با اشاره به اینکه همواره مسئولین با تلاش روزافزون به دنبال تامین امنیت هستند، بیان داشت:  آنچه که در مسئله صلح و سازش بسیار اهمیت دارد، این است که مردم تلاش کنند قبل از رخ دادن یک مسئله ناهنجار، آن را به بهترین شکل مرتفع کنند چراکه این امر دارای نتایج مطلوب در حوزه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است.

,
,
,

مردم بصیر جنوب کرمان جهت رفع موانع و ناملایمات پیش قدم هستند

, مردم بصیر جنوب کرمان جهت رفع موانع و ناملایمات پیش قدم هستند, مردم بصیر جنوب کرمان جهت رفع موانع و ناملایمات پیش قدم هستند,

غلامرضا روشان رئیس اداره زندان جیرفت در این جلسه نیز گفت: مردم فهیم و بصیر جنوب کرمان با توجه به روحیه ولایی و انقلابی که دارند، در هنگام سختی و تعدد مشکلات، جهت رفع موانع و ناملایمات پیش قدم هستند.

,

, ,


رئیس اداره زندان جیرفت عنوان داشت: صلح و سازش امری است که در دین مبین اسلام بر آن تاکید شده است لذا مردم جنوب کرمان در این زمینه پیش قدم هستند از طرف دیگر خداوند متعال برای این افراد اجر بزرگی قائل است.

,
,

 

,

, ,


به گفته وی طبق آنچه که در قرآن کریم آمده است، چنانچه یک فرد نجات پیدا کند، گویی بشریت نجات پیدا کرده است از طرف دیگر شرط اثرگذاری این امر، نیت خیر برای رضای خداوند متعال است.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه