اخبار داغ

با حضور نماینده ولی فقیه در استان و اقشار مختلف مردم کرمانشاه؛

مراسم وداع با پیکر مطهر ۷ شهید گمنام برگزار شد

مراسم وداع با پیکر مطهر ۷ شهید گمنام برگزار شد
مراسم معنوی وداع با پیکر مطهر ۷ شهید گمنام با حضور اقشار مختلف مردم در کرمانشاه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصاد ،مراسم وداع با پیکر مطهر هفت شهید گمنام، شامگاه یکشنبه با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

این مراسم همزمان با مراسم گرامیداشت شهدای حماسه پاوه در مسجد النبی(ص) طاق بستان شهر کرمانشاه برگزار شد.

,

5

, 5,

آیت الله شیخ مصطفی علما در این مراسم با تسلیت شهادت حضرت جواد الائمه علیه السلام اظهار داشت: جود و سخاوت در این امام عزیز ظهور و بروز کرده است.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد: مشاور وزیر امور خارجه آمریکا می گوید اگر به سراغ ایران نروید، ایران تبدیل به یک امپراطوری اسلامی می‌شود؛ امام(ره) و مقام معظم رهبری باقاطعیت مقابل آمریکا ایستادند.

,

امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: امام جواد علیه السلام به همه ما سفارش فرمود که عزت ما وابسته به بی نیازی به دنیاست،  ما آن اقتدار و صلابت و عزت اسلامی که امروز در سوریه می‌بینیم حججی ها آنطور با صلابت و ایستادگی می‌کنند، را از اهل بیت علیهم السلام داریم.

,

آیت الله علما بیان کرد: باید فقط مواضع و تفکر و مسیر اسلام را دنبال کنیم تا موفق باشیم، امام راحل و مقام معظم رهبری آنچنان انقلاب را محافظت و مراقبت می‌کنند که مبادا چپ و راست منحرف شود.

,

*

, *,

آیت الله علما افزود: سبک و سیاق امام راحل عظیم الشأن و مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار دهیم و همه ما وظیفه داریم با چنگ و دندان ارزشهای اسلامی را حفظ کنیم.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد: امروز دنیا روی اقتدار و عزت جوانان جمهوری اسلامی ایران حساب باز میکند.

,

در این مراسم مداحان اهل بیت علیهم السلام به ذکر رشادت‌های شهدا و حماسه های هشت سال دفاع مقدس پرداختند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه