اخبار داغ

مسئول فضای مجازی بسیج دانشجویی یزد:

ولنگاری در فضای مجازی آسیب‌های متعددی را متوجه مردم روستایی کرده است/ لزوم توجه به بحث سواد رسانه‌ای در اردوهای جهادی

ولنگاری در فضای مجازی آسیب‌های متعددی را متوجه مردم روستایی کرده است/ لزوم توجه به بحث سواد رسانه‌ای در اردوهای جهادی
مسئول فضای مجازی بسیج دانشجویی یزد با تاکید بر اینکه استفاده نادرست از فضای مجازی دلیل اصلی بسیاری از آسیب های اجتماعی است افزود: متاسفانه این آسیب ها برخی از خانواده های روستایی را نیز دچار مشکل کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از یزد،اکبر عابدی مسئول فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی یزد با حضور در جمع دانشجویان جهادگر دانشگاه آزاد اسلامی حاضر در اردوی جهادی روستای هارونی ابرکوه با بیان اینکه ولنگاری در فضای مجازی و عدم نظارت  در این حوزه باعث شده تا آسیب های متعددی اجتماع ما را تهدید کند افزود: متاسفانه شاهد این هستیم که روستا های ما نیز دچار آسیب های جدی شده اند و ضرورت توجه به این موضوع باید از اولویت های گروه های جهادی باشد.

وی با تاکید بر اینکه افزایش سطح سواد رسانه ای خانواده ها و نظارت و همراه بودن والدین با کودکان در این فضا ضروری است افزود: از سوی دیگر راه اندازی شبکه ملی اطلاعات می تواند آسیب های این فضا را کمتر کند و فضای مجازی پاک و امنی را در اختیار مردم قرار بدهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,

مسئول فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی با بیان اینکه دشمنان ما بار ها تاکید کرده اند که هدف آن ها سست کردن بنیان خانواده ها در ایران است و در این راه از هیچ حیله ای دریغ نخواهند کرد اظهار داشت: دشمنان با صرف هزینه های بسیار بالا فضای مجازی کشور را نا امن کرده اند و علی رغم هشدار های مکرر مقام معظم رهبری، مسئولین ذی ربط نسبت به این موضوع بی تفاوت هستند.

عابدی از دانشجویان جهادگر خواست تا علاوه بر خدمات متنوع ای که در این اردو ها ارائه می دهند تلاش کنند تا سواد رسانه ای خانواده ها را بالا ببرد و مردم روستا به خصوص جوانان و نوجوانان را از آسیب ها  و حقایق فضای مجازی آگاه کنند و در این موضوع همتی مضاغف داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بر طبق آمار منتشر شده و نظرات کارشناسان یکی از دلایل اصلی افزایش معضلات و آسیب های اجتماعی نظیر طلاق، خشونت ها و ... استفاده نادرست از فضای مجازی است، اذغان کرد: متاسفانه امروز شاهد این هستیم که استفاده نادرست از فضای مجازی در روستا ها نیز مشکلات فراوانی را به جود آورده، که این آسیب ها در محیط کوچک و محدود روستا آثار سوء جبران ناپذیر و بیشتری نسبت به شهر دارد.
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه