اخبار داغ

شمارش معکوس انتخاب شهردار با ورود شورای پنجم

شمارش معکوس انتخاب شهردار با ورود شورای پنجم
شمارش معکوس برای روی کار آمدن شورای شهر پنجم آغاز شده است و هر چه به زمان آن نزدیک‌تر میشویم حدس و گمانه‌زنی ها در مورد انتخاب شهردار بیشتر می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری طبس نیوز، شمارش معکوس برای روی کار آمدن شورای شهر پنجم آغاز شده است و هر چه به زمان آن نزدیک‌تر میشویم حدس و گمانه‌زنی ها در مورد انتخاب شهردار بیشتر می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طبس نیوز,

لیستی از اسامی و گزینه های احتمالی برای کسب تصدی شهرداری طبس از گوشه و کنار به گوش می‌رسد و زمزمه‌هایی مبنی بر این که شاید یکی از شهرداران سابق دوباره شهردار شود شنیده می شود.

,

شهردار فعلی طبس از دیگر گزینه‌هایی است که طبق برخی گفته‌ها در لیست قرار دارد و همچنین برخی بر این باورند که اگر شهرداری که بومی نباشد بر سر کار بیاید شاهد تغییرات زیادی در شهر خواهیم بود.

,

محمود امینی منتخب مردم در شورای پنجم طبس در این خصوص گفت: ما گزینه های متعددی را در دست بررسی قرار داریم و معیار انتخاب شهردار در شورای پنجم، توانمندی مدیریتی قوی، اطلاعات فنی، آگاهی از قوانین و مقررات شهرداری، دارای طرح و ایده و سالم و پاکدستی و امانتداری است.

,

وی در خصوص گزینه های مطرح برای شهرداری طبس گفت: برای انتخاب شهردار، شهردار فعلی که عملکرد آن زیر ذربین است و گزینه های بومی، گزینه های بومی خارج از شهرستان و گزینه های غیر بومی مورد بررسی قرار می‌گیرند.

,

منتخب مردم در شورای پنجم یادآور شد: ما می‌خواهیم شهردار دستش باز باشد و ما خیلی به جزییات آن ورود پیدا نکنیم اما این به معنای بی تفاوتی نیست بلکه ما حساسیت خود را خواهیم داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه