اخبار داغ

انتظارات مردم دلیجان از منتخبین شورای شهر و روستا؛

لزوم برنامه‌ریزی برای کاهش آلودگی هوای چهارمین شهر آلوده استان مرکزی/شورای شهر از جنجال های سیاسی به دور باشد

لزوم برنامه‌ریزی برای کاهش آلودگی هوای چهارمین شهر آلوده استان مرکزی/شورای شهر از جنجال های سیاسی به دور باشد
انتخاب شهردار کارآمد، تکمیل پروژه پارک بانوان و پیگیری موضوع کاهش آلودگی هوای دلیجان از مهمترین خواسته های مردم شهر دلیجان از منتخبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از پیام دلیجان؛ انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در ۲۹ اردیبهشت ماه جاری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

مردم  ایران با حضور گسترده خود در انتخابات اعضای شورای های اسلامی شهر و روستای و داوزدهمین رئیس جمهور ایران را انتخابات کردند.

,

در شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی هم مردم این شهر مشارکت ۹۴.۶۵ درصدی در پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا داشتند و از مجموع واجدان شرایط اخذ رای این شهرستان ۳۱ هزار و ۷۳۲ نفر در این دوره از انتخابات رای خود را به صندوق ها انداختند. 

,

سیدرضا جلالی با ۵۲۰۱ رای، آقای رحمان دلاوری با ۴۶۹۴ رای، مهدی بیگی با ۳۸۳۹ رای، سعیدصادقی با ۳۸۳۲رای و محمد رضا خلیلی با ۳۵۷۴ رای موفق شدن نظر مردم شهر دلیجان را جلب کنند و به پنجمین دوره شوراهای اسلامی این شهر راه پیدا کنند.

,

شوراهای دوره پنجم از شهریورماه فعالیت های خود را به صورت رسمی آغاز خواهند کرد و از این پس باید به وعده های انتخاباتی خود جامعه عمل بپوشانند.

,

برای پیگیری خواسته های مردم از منتخبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر دلیجان نظر چند نفر از مردم این شهر را جویا شدیم.

,

شوراها پلی برای انتقال مسائل و مشکلات شهر به مسئولان

, شوراها پلی برای انتقال مسائل و مشکلات شهر به مسئولان, شوراها پلی برای انتقال مسائل و مشکلات شهر به مسئولان,

یکی از شهروندان دلیجانی گفت: با توجه به اینکه انتخابات تمام شد و منتخبین شورای شهر دلیجان انتخاب شدند امیدواریم که هر پنج نفر با همدلی و اتحاد در جهت حل مشکلات مردم دلیجان تلاش کنند تا شهری آباد و سربلند داشته باشیم.

,

وی با بیان اینکه شوراها پلی برای انتقال مسائل و مشکلات شهر با مسئولان اند، افزود: شورا با درک درست نسبت به مشکلات و خواسته‌های مردم در جهت حل آنها اقدامات اساسی را انجام دهند.

,

وی ادامه داد: نکته مهم این است که شورا در ابتدا باید شهرداری دلسوز و کارآمد انتخاب کند که بتواند شهر دلیجان را آباد کند.

,

خدمت به مردم بدون توجه به گرایش سیاسی باشد

, خدمت به مردم بدون توجه به گرایش سیاسی باشد, خدمت به مردم بدون توجه به گرایش سیاسی باشد,

یکی از بانوان شهر دلیجان با اشاره به اینکه اعضا نباید مسایل سیاسی و جناحیی را وارد شورای شهر کنند افزود: خدمت به مردم، بدون توجه به گرایش سیاسی باید در اولویت اعضاء جدید شوراهای اسلامی باشد.

,

وی با تاکید بر اینکه حل مشکلات مردم باید در اولویت کاری منتخبین شورا باشد ادامه داد: منتخبین شورا نباید فقط به فکرخودشان باشند بلکه باید تمام اقشار مردم خصوصا افراد ضعیف جامعه را هم مدنظر داشته باشند.

,

وی با بیان اینکه در شهر دلیجان نیروهای جوان متخصص در رشته های مختلف داریم افزود: از جوانان در گروهای تخصصی استفاده کنند، تا جوانان متخصص با پشتکار بیشتری به فعالیت ها خودشان برای عمران و آبادانی شهر توجه کنند.

,

وی انتخاب شهردار را یکی از وظایف شوراها عنوان کرد و گفت: سعی کنند در انتخاب شهرداری بومی بودن را در اولویت تصمیمات خود قرار دهند.

,

بانوی دلیجانی اظهار کرد: منتخبین شورا سعی کنند شورای شهری مستقل از شهرداری داشته باشند، نه اینکه شورای شهر شهرداری باشند و در مسایل شهرداری دخالت کنند.

,

دلیجان، چهارمین شهر آلوده استان مرکزی/شورای شهر برای آلودگی هوای دلیجان برنامه داشته باشد

, دلیجان، چهارمین شهر آلوده استان مرکزی/شورای شهر برای آلودگی هوای دلیجان برنامه داشته باشد, دلیجان، چهارمین شهر آلوده استان مرکزی/شورای شهر برای آلودگی هوای دلیجان برنامه داشته باشد,

وی به مشکلات موجود در شهر دلیجان اشاره کرد و ادامه داد: شهر دلیجان به عنوان چهارمین شهر آلوده استان مرکزی است منتخبین شورا باید برنامه ریزی مناسبی را برای موضوع آلودگی هوای دلیجان داشه باشند تا در آینده شاهد وضعیت بدتری نباشیم.

,

 وی اضافه کرد: شناسایی مشکلات شهر دلیجان با استفاده از گروه تحقیقاتی، اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی، پیگیری مسائل شهری ،... از جمله مواردی است که باید به آن توجه داشته باشند.

,

جذب سرمایه گذاری خصوصی در اولویت کاری شهرداری باشد

, جذب سرمایه گذاری خصوصی در اولویت کاری شهرداری باشد, جذب سرمایه گذاری خصوصی در اولویت کاری شهرداری باشد,

یکی دیگر از شهروندان دلیجانی بیان کرد: با توجه به اینکه در سال های اخیر اعتبارات دولتی به شدت کاهش داشته است برای اجرای پروژه ها شهری نیازمند مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه ها هستیم.

,

وی ادامه داد: منتخبین شورا اسلامی باید برنامه های اساسی در جهت جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی داشته باشند.

,

لزوم تکمیل پارک بانوان در دلیجان

,

این شهروند دلیجانی اظهار کرد: تکمیل پارک بانوان یکی دیگر از موضوعاتی است که باید در دستور کار شورای اسلامی دلیجان قرار بگیرد. عملیات اجرایی این پارک از سال ۹۵ آغاز شده اما عملا اقدام خاصی صورت نگرفته است.

,

وی افزود: با توجه به اینکه نیمی از جامعه ما را زنان تشکیل می‌دهند، در این راستا فراهم ساختن محیط‌ هایی مختص این قشر جامعه که بتوانند با آرامش و امنیت خاطر اوقات فراغت خود را در آن سپری کنند ضروری است. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه