اخبار داغ

خداحافظی با شورای چهارم؛

شورای شهر مشهد در دوره چهارم بهترین شورا در سطح کشور بوده است

شورای شهر مشهد در دوره چهارم بهترین شورا در سطح کشور بوده است
شهردار مشهد در مراسم اختتامیه چهارمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شورای شهر مشهد در دوره چهارم بهترین شورا در سطح کشور بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مراسم اختتامیه چهارمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد امروز در محل تالار شورای شهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,


سیدصولت مرتضوی در این مراسم اظهار کرد: بنده مدیریت جهادی را تجربه کردم؛ اما در شهر مقدس شهد در طول این چهار سال با فعالیتی که اعضای شورا داشتند مدیریت تیمی جهادی را تجربه کردم.

,
,


شهردار مشهد یادآور شد: در گذشته کم ظرفیت هایی نسبت به شورا صورت می گرفت و برخی ارگان ها و دولتمردان نیز به دنبال طرح هایی بودند که شورای اسلامی شهر و روستا را کنار بزنند؛ اما من از همان زمانی کار در وزارت همیشه هوادار شورا بودم.

,
,


وی با بیان اینکه شورا حلقه وصل حکومت و مردم است، خاطرنشان کرد: اعضای شورای چهارم همیشه پیگیر کار مردم بودند و به ندرت پیش می آمد که پیگیر کار خود یا بستگانشان شوند به همین علت در این مدت تصمیمات بزرگی اتخاذ می شد.

,
,


مرتضوی یادآور شد: زمانی که استاندار بودم و در وزارت کشور، اساسا بخشی از حوزه کاری‌ام حوزه شوراها بود و همین اهمیت من را برآن داشت تا بر اساس ماندگاری کار شورایی کتاب بنویسم.

,
,


شهردار مشهد با تاکید بر اینکه کار بزرگ شورای چهارم در تاریخ ماندگار خواهد شد، تصریح کرد: به طور قطع می توانم بگویم شورای مشهد در دوره چهارم بهترین شورا در سطح کشور بوده است.

,
,


وی خاطرنشان می شود: در پایان این مراسم از کتاب «خدمت صادقانه» که عملکرد چهارساله شورا را به تصویر کشیده است، رونمایی شد.
انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه