اخبار داغ

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اعلام کرد

۳ میلیون دلار، سهم تعاونی‌های استان مرکزی از صادرات/اجرای طرح تعاون روستا در ۴۰۰ روستا

۳ میلیون دلار، سهم تعاونی‌های استان مرکزی از صادرات/اجرای طرح تعاون روستا در ۴۰۰ روستا
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: شرکت‌های تعاونی استان مرکزی در شش ماهه نخست امسال ۳ میلیون دلار صادرات داشته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ محمدتقی آبایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در دیدار کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: در حاضر ۲۲۱۲ شرکت تعاونی با ۸۹۴ هزار و ۶ نفر عضو در حوزه‌های مختلف در سطح استان مشغول فعالیت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

آبایی با اشاره به نقش شرکت تعاونی‌ها در حوزه اشتغال اظهار کرد: این تعداد شرکت تعاونی برای ۲۰ هزار و ۱۰۶ نفر فرصت شغلی ایجاد کرده‌اند که این نشان از تاثیرگذاری این بخش دارد.

,

صادرات ۳۲ میلیون دلاری تعاونی‌های استان مرکزی

,

وی با اشاره به اینکه تعاونی‌های استان مرکزی در چهار سال گذشته بیش از ۳۲ میلیون دلار صادرات داشته‌اند، افزود: این میزان صادرات توسط ۱۲ شرکت تعاونی شامل محصولات شیمیایی و پتروشیمی، مواد غذایی، فرش دستباف، ماهیان زینتی و مواد معدنی و.... بوده است.

,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اظهار کرد: همچنین شرکت‌های تعاونی استان مرکزی امسال ۳ میلیون دلار صادرات به کشورهای مختلف داشته اند.

,

شناسایی ۴۰۰ روستا به عنوان پایلوت اجرای طرح تعاون روستا

,

آبایی به اجرای طرح روستا تعاون در استان خبر داد و گفت: از حدود ۱۲۰۰ روستای استان مرکزی ۴۰۰ روستا به عنوان پایلوت اجرای طرح تعاون روستا شناخته شده اند.

,

ایجاد ۳۶۰۰ شغل در روستاهای استان مرکزی

,

وی ادامه داد: در برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال سهمیه ایجاد اشتغال در روستاهای استان مرکزی با اجرای طرح روستا تعاون، حدود ۳۶۰۰ نفر خواهد بود.

,

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با اشاره به اینکه امسال تسهیلات خوبی برای اشتغال روستایی در نظر گرفته شده است، افزود: امسال دو برابر سال گذشته برای ایجاد اشتغال در روستاهای استان مرکزی تسهیلات در نظر گرفته شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه