اخبار داغ

فرمانده سپاه خدابنده خبر داد؛

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در خدابنده

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در خدابنده
فرمانده سپاه خدابنده از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در آستانه هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ اظهار کرد: به مناسبت روز تکریم خانواده و در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس همایش فرهنگی ، ورزشی ساعت ۷:۳۰ صبح روز جمعه ۲۴شهریورماه با حرکت از میدان سهروردی شهر قیدار-روبروی اداره اوقاف-بطرف روستای پسکوهان برگزار خواهد شد و به قید قرعه جوایز نفیسی به شرکت کنندگان اهدا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اشراق۲۴,

وی با بیان اینکه این برنامه با مشارکت سپاه و اداره ورزش و جوانان و اوقاف شهرستان خدابنده برگزار می شود افزود: این مراسم با هدف افزایش نشاط عمومی انجام می شود و توجه بیش از پیش به ورزش همگانی و نقش ورزش در سلامتی و تشویق مردم به تحرک و ورزش کردن ازدیگر اهداف برگزاری این همایش خانوادگی است.

,

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده ادامه داد: این طیف از برنامه ها که باعث ایجاد شور و نشاط بین مردم شهرستان خدابنده است در دستور کار سپاه قرار داشته و سپاه در امر ورزش و دعوت مردم به این امر مهم همچون دیگر زمینه ها پیش قدم است.

,

وی با اشاره به اینکه ورزش صبحگاهی و پیاده روی نقش مهمی در جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی و افزایش نشاط و روحیه دارد تصریح کرد: از آحاد مردم شهرستان خدابنده دعوت می شود در این همایش صبحگاهی حضور پیدا کنند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خدابنده خاطرنشان کرد: ورزش از مباحث مهم در سلامتی انسان به شمار می رود که به طور مستمر در دین مبین اسلام به انجام آن سفارش شده و اولیا و ائمه اطهار (ع) نیز همواره بر انجام آن تاکید ورزیده اند.

,

وی با بیان اینکه پیاده روی موجب افزایش روحیه نشاط و شادمانی در مردم می شود، افزود: هدف دیگر از برگزاری این همایش پیاده روی ایجاد روحیه نشاط و سلامتی در خانواده ها و نهادینه کردن فرهنگ پیاده روی خانودگی در بین خانواده ها و فرزندان آنان است.

,

ابراهیمی با بیان اینکه توجه بیشتر خانواده ها به امر ورزش وسلامتی همواره مورد تاکید است، اذعان کرد: در قرآن کریم و روایات تاکید زیادی به امر سلامتی و ورزش دارد و این فرهنگ سالم باید در جامعه فراگیر شود.

,

فرمانده سپاه خدابنده از اقشار مختلف مردم خدابنده خواست با توجه به اینکه زمینه برای انجام پیاده روی در محیط سالم و با نشاط کوهستانی برای آنها فراهم است، به این مهم نگاهی ویژه داشته باشند و از فرصت در اختیار برای حفظ سلامتی خود بهره ببرند.

,

وی با بیان اینکه ورزش های همگانی منجر به تقویت روحیه نشاط در بین شهروندان می شود، اضافه کرد: همایش های پیاده روی فرصتی برای احیای فرهنگ گرایش به ورزش است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه