اخبار داغ

زنان در یازدهمین نمایشگاه تولید ملی می‌درخشند

زنان در یازدهمین نمایشگاه تولید ملی می‌درخشند
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: زنان با فعالیت‌هایی که انجام می‌دهند نقش بسزایی در تولید ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معصومه ابتکار در گفت‌وگو با خبرنگار زنان خبر اظهار داشت: حضور مطلوب زنان در جامعه و فعالیت‌های اقتصادی آنان در تحقق اقتصاد مقاومتی تأثیر گزار است که باید در این راستا از آنان حمایت‌های جدی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان خبر,

وی افزود: در یازدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی شاهد دستاوردها و تولیدات بانوانی هستیم که باذوق، هنر و استعداد در چرخه‌ی اقتصاد و تولید ملی به‌خوبی نقش‌آفرینی می‌کنند.

,

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در ادامه تصریح کرد: سهم زنان در تولید ملی در حد مطلوب است که نسبت به گذشته این آمار و ظرفیت‌ها رشد بسیار خوبی داشته است.

,

وی با اشاره به غرفه‌های نمایشگاه زنان و تولید ملی اذعان داشت: در این نمایشگاه تعداد 72 غرفه با حضور بانوان سرپرست خانوار و کارآفرین فعالیت دارند که پوشاک زنانه، مردانه، کودکان و کالای حجاب را در قالب محصولات ایرانی عرضه می‌کنند.

,

ابتکار در خصوص توان‌افزایی زنان خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات زنان باید برنامه‌ریزی‌های روشنی انجام شود و در این راستا در قانون برنامه ششم ماده 80 کاملاً به‌صورت مشخص، ساماندهی مسائل زنان به‌ویژه زنان سرپرست خانوار و توان‌افزایی آن‌ها مطرح‌شده است.

,

وی ادامه داد: باید برای بالا بردن پتانسیل‌های بانوان همه‌ی دستگاه‌ها وادارات با اتحاد و همدلی برای توانمندسازی زنان تلاش کنند تا شاهد رشد روزافزون آنان باشیم.

,

به گزارش خبرنگار زنان خبر؛ یازدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی از 22 تا 31 شهریورماه از ساعت 10 تا 21 واقع در محل دائمی نمایشگاه تخصصی شهرداری تهران در بوستان گفت‌وگو، محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی شهر تهران برگزار خواهد شد.

,

انتهای متن/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه