اخبار داغ

همایش پیاده‌روی خانوادگی در قرچک برگزار شد+ تصاویر

همایش پیاده‌روی خانوادگی در قرچک برگزار شد+ تصاویر
به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش پیاده‌روی خانوادگی صبح امروز در شهرستان قرچک برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; همایش پیاده‌روی خانوادگی با حضور اقشار مختلف مردم صبح امروز از مصلای نماز جمعه قرچک تا پارک جنگلی زیباشهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین,

محسن خادمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک در حاشیه این مراسم اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش ایجاد نشاط، شادابی و توسعه فرهنگ ورزش همگانی است.

,

وی افزود: امروز دیگر اهمیت ورزش و توجه به سلامت جسم و روح بر هیچ کس پوشیده نیست و بهترین فضا برای دستیابی به این مهم حضور در محیط سالم و پاک ورزش است.

,

خادمی با بیان اینکه خانواده‌ها باید همواره به سلامت توجه داشته و از ورزش‌های همگانی غافل نشوند، بیان کرد: مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی در راستای توسعه ورزش همگانی و بستر‌سازی لازم برای ارتقای توسعه سلامت جسمی و روحی مردم نقش به سزایی دارد.

,

وی تصریح کرد: نهادینه شدن فرهنگ ورزش در خانواده‌ها نیاز به برنامه ریزی دارد و توجه به ورزش همگانی به نشاط جامعه و کاهش مشکلات کمک می کند.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک در پایان گفت: با برپای پیاده روی های خانوادگی مردم از زندگی شهری دور شده و ورزش های همگانی را یکی از ضروریت های خانواده می شود.

,

گفتنی است، در این پیاده روی خانوادگی جوایز نفیس همچون سفر کربلای معلی، مشهد مقدس و جوایز نفیس و ارزنده دیگر به شرکت کنندگان اهدا شد و برنامه شامل مسابقات فرهنگی و ورزشی همگانی، اجرای موسیقی زنده، حرکات نمایشی ورزشکاران و برنامه های متنوع شاد اجرا شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه