اخبار داغ

ائمه جمعه در چهارمحال وبختیاری؛

امت اسلامی نگران کشتار مردم میانمار به دست عده‌ای ظالم هستند/ رژیم صهیونیستی در پشت‌صحنه این جنایات است

امت اسلامی نگران کشتار مردم میانمار به دست عده‌ای ظالم هستند/ رژیم صهیونیستی در پشت‌صحنه این جنایات است
ائمه جمعه استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به کشتار مضلوم میانمار بر لزوم پایان دادن به این کشتار ونسل کشی تاکید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز ، ائمه جمعه استان چهار محال و بختیاری در خطبه های این هفته نماز جمعه بر لزوم پایان کشتار مسلمانان در میانمار تاکید داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز ,

حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های نماز جمعه  این هفته شهرکرد گفت: امت اسلامی نگران کشتار مردم میانمار به دست عده‌ای بت‌پرست و ظالم هستند، این دسیسه از بازی‌های آمریکا برای کشتار مسلمانان است

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران علاوه بر ارسال مواد غذایی و اقلام دیگر، باید برای حل مشکل و پایان دادن به فجایع منطقه میانمار با دولت جنایت‌کار و خدانشناس این کشور مذاکره کند.

خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد استقلال کردستان عراق را از دیگر نگرانی‌های امت اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: چهار کشور ایران، سوریه، ترکیه و عراق با مردم کرد نسبت دارند و استقلال کردستان عراق موجب آغاز جنگ در منطقه خواهد شد.

فاطمی اضافه کرد: آمریکا قصد دارد با استقلال کردستان عراق، اسرائیل دیگری در منطقه مستقر کند.

وی گفت: دولت آمریکا معاهده با کشور ایران را نقض می‌کند و با این رفتار این معاهده بی‌ارزش شده است، این در حالی است که کوچک‌ترین حرکت مسؤولان کشور ایران را نقص برجام می‌دانند.

امام جمعه موقت شهرکرد افزود: تمامی این دسیسه‌های دشمنان و آمریکا با توکل بر خدای متعال، عنایت امام زمان ( عج) و پیروی از فرمان و درایت رهبر معظم انقلاب برطرف خواهند شد.

فاطمی با بیان اینکه اغلب مردم در جامعه دارای تقوای کامل نیستند ادامه داد: این افراد ظواهر احکام اسلام مانند روزه و نماز را اجرا می‌کنند ولی در روابط و تعاملات اجتماعی مشکل دارند؛ در معاملات حق دیگران را ضایع می‌کنند ولی می‌پندارند که متقی هستند.

وی اضافه کرد: پنج راه‌حل برای تقویت این افراد وجود دارد که اولین آن‌ها خواندن نماز به صورت اول وقت و با حضور قلب است، به یاد مرگ بودن، توکل به خدا در مشکلات، توسل به معصومین و ائمه اطهار و خواندن بعضی از ادعیه بعد از هر نماز از دیگر موارد هستند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

حجت الاسلام مهرداد بهرامی امام جمعه شهر اردل در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی گفت:تقوا یعنی اگر کسی گناهی یا اشتباهی کرد اعتراف کند و توبه کند نه اینکه توجیهی داشته باشد و خودخواهانه از آن بگذرد

بهرامی افزود:اشتباهاتی که دیگران کردندراه های غلطی که رفتندحوادثی که درطول عمرانسان درتاریخ اتفاق افتاداینهامایه عبرت ودرس آموزی است ازاینهابایددرس گرفت تادچارنتایج آنهانشویم .

وی بیان کرد:اگر میبیند در جایی ظلمی اتفاق می افتد یا کسی را دیدید که گرفتار است بی تفاوت نباشید و برای حل مشکلات آنها تلاش کنید چرا که این کارها زمینه ساز راه سعادت و خوشبختی است.


وضعیت بیمارستان شهرستان اردل خوب نیست/ جای تاسف است که تنها پروژه افتتاح شده در هفته دولت در شهر اردل بعد از چند روز تعطیل شد


امام جمعه شهر اردل در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل با اشاره به ۲۵ شهریور روز خانواده و تکریم بازنشستگان گفت: پایه اصلی سلامت وامنیت وپیشرفت جامعه خانواده است.

بهرامی افزود:خانواده خوب یعنی زن وشوهری که باهم مهربانندباوفاوصمیمی هستندو به یکدیکرمحبت وعشق بورزند.

حجت الاسلام بهرامی ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس بر برگزاری هر چه باشکوه برنامه‌های هفته دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: تجدیدخاطرات دوران دفاع مقدس برای نسل جدید لازم است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در پی دارد.

وی بیان کرد:یکی از سرمایه های ارزشمند ملت ما دوران ۸سال دفاع مقدس است چرا که ملت ما در سخت ترین شرایط زیر بار زورگویان نرفت و با استقامت و پیروی از ولایت دست بیگانگان را برای همیشه از سرزمین ایران قطع کرد.

خطیب جمعه شهر اردل با اشاره به فرارسیدن ماه محرم گفت ملت مادراین ماه راه روشن سیداشهداء رادوباره بازخوانی می کندهرروزعاشوراوهرزمان کربلاست تفکروتمدن یزیدیان زمان رابایدشناخت وعلیه اوقیام کرداین مسیری است که کربلا به مایاد داد.

امام جمعه شهر اردل با اشاره به وضعیت نامناسب بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان اردل گفت: امروزتنهابیمارستان مادچاراتفاقاتی است که به هیچ وجه قابل پذیرش نیست، با آمدن مدیریت جدیدامیدواربودیم مشکلات این بیمارستان مرتفع بشودقولهای هم دادنداماآنچه شاهدیم غیرازاین است.

حجت الاسلام بهرامی گفت:متاسفانه وضعیت بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان اردل قابل قبول نیست و به دلیل نبود پزشک متخصص مشکلات زیادی دارد.

وی ضمن گلایه از مسئولین شهرستان اردل در خصوص بسته شدن کلینیک تخصصی شهرستان اردل گفت:افتتاح کلینیک تخصصی بیمارستان شهرستان اردل مهمترین پروژه شهرستان اردل در هفته دولت بود که بعد از چند روز تعطیل شد که این جای تاسف است.

حجت الاسلام بهرامی گفت:مطالبه مردم ازمسئولان شهرستان پی گیری این امراست وازمسئول علوم پزشکی حل اساسی این مسئله است بنده فکرمی کنم بیمارستان یک شهرستان نیازبه یک مدیریت مستقل دارد.

امام جمعه شهر اردل در پایان با اشاره به جشن عاطفه ها گفت:انشاء الله مردم ولایتمدار شهرستان اردل نیازمندان ودانش آموزان بی سرپرست یتیم راحمایت کنند،مردم مانوع دوست مهربان خیرخواه بودندوهستنددرآغازبازگشائی مدارس کمک کنیم تا دانش آموزان نیازمند باخوشحالی ،انگیزه ونشاط راهی مدارس بشوند.

,
,
,
,
,
,
,
, وضعیت بیمارستان شهرستان اردل خوب نیست/ جای تاسف است که تنها پروژه افتتاح شده در هفته دولت در شهر اردل بعد از چند روز تعطیل شد, وضعیت بیمارستان شهرستان اردل خوب نیست/ جای تاسف است که تنها پروژه افتتاح شده در هفته دولت در شهر اردل بعد از چند روز تعطیل شد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

دفاع مقدس و دوران پر حماسه آن برای ملت ایران پرارزش است

, دفاع مقدس و دوران پر حماسه آن برای ملت ایران پرارزش است, دفاع مقدس و دوران پر حماسه آن برای ملت ایران پرارزش است,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جهانبخش یوسفی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه فارسان ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی و پرهیز از محرمات گفت: تفکر و تأمل در مباحث معاد باعث نهادینه شدن روحیه تقوا و خداترسی در وجود انسان می‌شود.

وی تصریح کرد : هزاران نفر را در فاجعه میانمار کشته اند بدون تردید در پشت‌صحنه این جنایات رژیم صهیونیستی است. این حرف من نیست، نماینده ویژه سازمان ملل گفته که حامی اصلی این ارتش رژیم صهیونیستی است.

وی بیان داشت: کشتار مسلمانان میانمار و نسل‌کشی در یمن و بحرین باهدف تحت‌الشعاع قرار دادن مسئله فلسطین صورت می‌گیرد و مسلمانان باید نسبت به آن آگاه باشند.

وی در ادامه به هفته دفاع مقدس اشاره داشت و گفت : دفاع مقدس و دوران پر حماسه آن گنجی فرهنگی و معدن طلای پرارزش برای ملت ایران است و نباید این معدن طلا و این گنج پرارزش به فراموشی سپرده و مورد بی‌توجهی و غفلت واقع شود.

خطیب موقت نماز جمعه شهر فارسان ادامه داد: دفاع مقدس فصل شجاعت و ایثار درراه خداست که ارزش‌های معنوی و درس‌های بزرگی دران نهفته است و با نزدیک شدن هفته دفاع مقدس ، نیاز است که ابعاد مهم این سرمایه فرهنگی و معنوی برجسته شود و تلاش مضاعفی در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و تفکر عاشورایی و ولایی صورت بگیرد.

وی گفت: هفته دفاع مقدس برای همه ایرانیان به‌عنوان هفته شرف و اقتدار است و انتظار می‌رود برنامه‌های خوب و آموزنده‌ای در طول آن برگزار شود

, .,
,
,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
,

 

,

انفاق همراه با ایثار یکی از با ارزش ترین راه ها در راه رضایت پروردگار می باشد

, انفاق همراه با ایثار یکی از با ارزش ترین راه ها در راه رضایت پروردگار می باشد, انفاق همراه با ایثار یکی از با ارزش ترین راه ها در راه رضایت پروردگار می باشد,

حجت السلام سید حسن میر افضلی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت به تقوایی الهی گفت:یکی از جنبه های مهم واساسی دین مبین اسلام سلامت مسلمانان و مومنان است دین اسلام امنیت و حمایت و سلامت را در ابتدا بر پایه ی وحدت قرار داده است وحدتی که باعث ایجاد  تفکر و عدالت و آسایش می شود.

وی افزود : در دین اسلام نگاه به یک جامعه باید بر اساس عدالت مهربانی و هم نوع دوستی قرار بگیرد و خود بینی و خودپسندی جایگاهیدردین اسلام نداردهمهی مسلمانان و مومنان نسبت یه هم نوع و افرادی که در یک شهرو یک کشور زندگی می کنند مسئول بوده و باید همه دغدغه ی حمایت از یکدیگر راداشته باشند.

میرافضلی بیان کرد : انفاق ،ایثار ،گذشت، صدقه در دین اسلام بسیار مورد تاکید بوده و ازجایگاه والا و بالایی برخوردار است انفاق همراه با ایثار یکی از بالاترین و با ارزش ترین راه ها در راه رضایت پروردگار می باشد.

خطیب نماز جمعه بن گفت : یک عده ای هستند که در ظاهر دین را حفظ کرده ولی در باطنشان دین را تکذیب می کنند و اعتقادی به مبانی اسلام ندارند این افراد در هنگام عبور از کنار درماندگان جامعه از کنار آن ها بی تفاوت گذشته ونسبت به آن ها ترحمی انجام نمی دهند.

وی بیان کرد:خداوند رزق و روزی هر شخص را مقدر و مشخص کرده است و چه بسا این رزق و روزی که از سمت خداوند به انسان می رسد بواسطه ی خانواده و زن و فرزند اوست و حال خداوند می فرماید:از این مالی که خودمان به شما داده ایم انفاق کنید و در راه خدا بدهید.

خطیب نماز جمعه ی شهر بن ضمن اشاره به دیدار اعضای جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت:در این دیدار رهبر معظم انقلاب سخنان مهم و گران قدری را فرمودند که باید مورد توجه مسئولین و به خصوص اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام باشد.

وی افزود:امروزه تفکر انقلابی مهم ترین نیاز جامعه ی ما می باشد که متاسفانه بعضی از روشن فکران امروزی می گویند که پیشرفت و توسعه با روحیه ی انقلابی و انقلابی گری سازگار نیست این سخنان از پایه اشتباه است.

وی بیان کرد : امروز اگر کشور عزیز ایران در سخت ترین شرایط با وجود سنگین ترین تحریم هایبین المللی در بالاترین رتبه های علمی ،نظامی، پزشکی وموشکی قرار دارد و فقط بخاطر همین روحیه ی انقلابی و انقلابی گری مردم و جوانان غیور این آب و خاک می باشد.

میرافضلی گفت: چند شب گذشته مجددا از سمت کشور های آمریکایی 9مورد تحریم جدید بر کشور عزیزمان تحمیل شد حال باید بگوییم که چه کسانی دارند نقض برجام می کنند این آمریکایی ها هستند که در تمامی مراحل برجام را زیر پا گذاشته و پای بند به این معاهده نبودند و در تمامی این موارد ایران را ناقض برجام می دادند.

وی ضمن اشاره به کشتار وحشیانه ی مردم میانمار توسط دولت و بوداییان متعصب گفت:اگر  امروز پیامبر عظیم الشان اسلام در بین ما بود معلوم نبود که چه برخوردی با سران کشور های مسلمان انجام می داد که در گوشه و کنار این جهان مسلمانان را به خاک و خون می کشند و بعضی از این سران کشور های اسلامی به جان مسلمانان دیگر کشور ها افتاده اند و دارند مردم مظلوم این کشور ها را بطور وحشیانه ای قتل عام می کنند و الله باید درمقابل رسول الله پاسخ گو باشند.

مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید درمقابل این گونه رفتار ها ایستاده و به شدت با این ها برخورد نمایند.

وی بیان کرد:امروز مسلمانان در سراسر جهان با سختی های فراوانی زندگی می کنند امروزاگر مسلمانان کشور میانمار را بکشند و نابود بکنند بعد می خواهند به سراغ مسلمانان سایر کشور های اسلامی مانند بحرین و یمن رفته و این مسلمانان را نیز از بین ببرند این ها با اصل اسلام مشکل دارند امروز روز آگاهی و زنده دل بودن است و نباید اجازه دهیم که با این گونه حرکاتشان مردم و مسلمانان را در فشار و تهدید قرار دهند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

تربیت اسلامی دانش آموزان اولویت کاری آموزش و پرورش باشد

, تربیت اسلامی دانش آموزان اولویت کاری آموزش و پرورش باشد, تربیت اسلامی دانش آموزان اولویت کاری آموزش و پرورش باشد,

حجت الاسلام حسین قاسمپور امام جمعه موقت لردگان در نماز جمعه این هفته گفت: نعمت ولایت بعد از نعمت خلقت و هدایت به ما ارزانی داده شد، ولایتی همچون امیرالامومنین علی (ع) تا جائی این ولایت برای همه مهم است که قانون سازمان ملل بر گرفته از نامه حضرت امیر به مالک اشتر است اگر همه مسئولین ما مثل حضرت علی (ع) نسبت به بیت المال تلاش کوشش کنند در کشور  دیگر مشکلی نخواهیم داشت.

,

قاسمپور در ادامه به قتل و عام مردمان بی گناه میانمار اشاره کرد و گفت : شما ببینید امروز در میانمار چگونه مردم را قتل و عام می کنند و این سازمانهای به اصطلاح حقوق بشر خفه شدند و حرفی حتی از این جنایات نمی زنند اما در ایران اسلامی اگر یک حیوانی کشته شود علیه آن سرو صدا راه می اندازند که در ایران حقوق حیوانات رعایت نمی شود.

,

وی به بحث تحریم های جدید آمریکا اشاره نمود و تصریح کرد: رهبری معظم  انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای بارها فرمودند: این شیطان بزرگ قابل اعتماد نیست ودروغ می گوید وقبول ندارد، حتی امضاهای خودش را قبول نمی کند، 

,

وی گفت: باری دیگر توسط آمریکا  تحریم خرید هواپیمای مسافربری و برخی شرکت ها را مصوب کردن و به اینها هیچ اعتمادی نیست، کسانیکه باور نمی کردند شیطنت های این شیطان بزرگ را حالا دیگر باور کردند و متوجه خواهند شد که آمریکا قابل اعتماد نیست .

امام جمعه موقت لردگان درباره جشن عاطفه ها گفت: آنهایی که توان مالی دارند به کسانیکه حتی توان خرید لباس نو و کشف نو را برای فرزندان خود را ندارند کمک کنند .

وی به باز گشائی مدارس نیز اشاراتی کرد وگفت: آموزش و پرورش علاوه بر آموزش درسی دانش آموزان به بحث تربیت توجه ویژه ای داشته باشد .  

حجت الاسلام حسین قاسمپور در خصوص هفته دفاع مقدس گفت: در سال 59 تمام کشورهای استکبار جمع شدند و یک سگ وحشی(صدام) را جلو انداختند و هشت سال با کشوری تازه تاسیس شده و نو پا درگیر کردند و ندانستند این ملت درسایه امام راحل در برابر تمام قدرتها خواهند ایستاد و کمر استکبار را به خاک کشاندند.

وی با اشاره به نزدیک بودن ماه محرم، ماه حزن و غم و اندو گفت: در این ماه وحدت، اتحاد و انسجام هیئت ها و دستجات عزاداری حفظ شودو سعی کنید در ماه محرم از اختلافات هیئت ها بپرهیزیم .

خطیب جمعه لردگان در پایان به روز مباهله و روز شکست قانون ننگین رضا شاه و برداشتن چادر از سر زنان ایران اشاراتی نیز داشتند .

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

کیار خبرنگار ندارد و همه بی تفاوت اند/ اعتراض به نسل کشی مسلمانان در میانمار را همه جا باید فریاد بزنیم

, کیار خبرنگار ندارد و همه بی تفاوت اند/ اعتراض به نسل کشی مسلمانان در میانمار را همه جا باید فریاد بزنیم, کیار خبرنگار ندارد و همه بی تفاوت اند/ اعتراض به نسل کشی مسلمانان در میانمار را همه جا باید فریاد بزنیم,

حجت الاسلام صیفی در خطبه های نماز جمعه امروز شلمزار به مهمترین وقایع و رویدادهای هفته آتی اشاره نمود.

امام جمعه موقت شلمزار با اشاره به روز مباهله پیامبر اسلام گفت: مباهله پیامبر با (ص)مسیحیان نجران، در روز بیست وچهارم ذی الحجّه سال دهم هجری اتفاق افتاد. پیامبر (ص)طی نامه ای ساکنان مسیحی نجران را به آیین اسلام دعوت کرد. مردم نجران که حاضر به پذیرفتن اسلام نبودند نمایندگان خود را به مدینه فرستادند و پیامبر (ص)آنان را به امر خدا به مباهله دعوت کرد.

وقتی هیئت نمایندگان نجران، وارستگی پیامبر (ص) را مشاهده کردند، از مباهله خودداری کردند. ایشان خواستند تا پیامبر (ص)اجازه دهد تحت حکومت اسلامی در آیین خود باقی بمانند.

طبق توافق قبلی، پیامبر(ص)و نمایندگان نجران برای مباهله به محل قرار رفتند. ناگاه نمایندگان نجران دیدند که پیامبر (ص) فرزندش حسین (ع)را در آغوش دارد، دست حسن (ع) را در دست گرفته و علی و زهرا علیهما السلام همراه اویند و به آنها سفارش می کند هرگاه من دعا کردم شما آمین بگویید. مسیحیان، هنگامی که این صحنه را مشاهد کردند، سخت به وحشت افتادند و از این که پیامبر (ص)، عزیزترین و نزدیک ترین کسانِ خود را به میدان مباهله آورده بود، دریافتند که او نسبت به ادعای خود ایمان راسخ دارد؛ زیرا در غیر این صورت، عزیزان خود را در معرض خطر آسمانی و الهی قرار نمی داد.

بنابراین از اقدام به مباهله خودداری کردند و حاضر به مصالحه شدند.

حجت الاسلام صیفی در ادامه افزود: علی رغم حقانیت خاندان عصمت و طهارت اما هیچگاه ایشان حاضر نشدند مردم را نفرین کنند و نمونه ای از آن مباهله بود و نمونه ای دیگر در گودال قتلگاه اتفاق افتاد زمانی که شمر علیه العنه قصد شهادت امام حسین علیه السلام را داشت اما آن حضرت علی رغم همه رنج ها و مصائبی که از دست آن قوم بدکار کشید حاضر به نفرینشان نشد.

امام جمعه موقت شلمزار در ادامه با انتقاد از دستگاه های فرهنگی شهرستان کیار گفت: یکی از مهمترین ظرفیت های شهرستان ها انعکاس اخبار شهرستان در شبکه های استانی و ملی صداو سیماست اما شهرستان کیار از این مهم محروم است و نزدیک دو سال است که شهرستان کیار فاقد خبرنگار است اما مسئولان هیچ اقدامی نمی کنند.

وی در پیان خطبه های نماز جمعه این هفته شلمزار به مصائبی که بودایی ها بر سر مسلمانان میانمار می آورند اشاره کرد و گفت: اسلام دین برابری، صلح، عدالت و مهربانی است اما در برابر متجاوزان کوتاهی و عقب نشینی نمی کند و اکنون بر همه مسلمانان است که در دفاع از هم کیشان خود و در محکومیت جنایات دولت میانمار از هر عرصه ای که می توانند وارد میدان شوند تا حق مظلومان میانماری از بین نرود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

غمباری آزادی خواهان دنیا از کشتار مسمانان میانمار/شکست، ثمره ترویج فرهنگ مذاکره است

, غمباری آزادی خواهان دنیا از کشتار مسمانان میانمار/شکست، ثمره ترویج فرهنگ مذاکره است, غمباری آزادی خواهان دنیا از کشتار مسمانان میانمار/شکست، ثمره ترویج فرهنگ مذاکره است,

حجت الاسلام دکتر رضا سعادت فر در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار داشت: دشمنان ایران از فرهنگ انتظار و ایجاد تمدن بزرگ اسلامی هراس دارند که عامل دشمنی ابر قدرت ها با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی ضمن بیان این که اسلام علوی با جبهه نفاق و با جریان استکبار دوستی و آشنایی ندارد، گفت: امروز اسلام ترکیه ای و عربستانی نه تنها با استکبار و صهیونیست مشکلی ندارند بلکه رفاقت و دوستی هم می کنند.

حجت الاسلام سعادت فر ضمن بیان این که اسلام ناب محمدی مدعی است که رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را تجربه نخواهد کرد، گفت: امروز بایستی کانوان خانواده و جامعه ما مملو از فرهنگ جهاد و مبارزه علمی، فرهنگی و اقتصادی و نظامی با پدیده شوم استکبار و صهیونیست باشد.

شکست، ثمره ترویج فرهنگ مذاکره است

خطیب نماز جمعه بروجن با تصریح این که ثمره ترویج فرهنگ سازش کاری و مذاکره و تفاهم شکست و یا استحاله اسلام است، گفت: مهمترین سیاستی که آمریکا در منطقه خاورمیانه دنبال می کند حول حفظ رژیم اشغالگر اسرائیل است.

وی ادامه داد: بر اساس اسناد فاش شده آمریکایی ها به این نتیجه رسیده بودند که تنها راه حفاظت از اسرائیل ایجاد جریانی در نزدیکی مرزهای فلسطین اشغالی است که سلاح خود را به جای این که به طرف اسرائیل هدف بگیرد به طرف کشورهای اسلامی نشانه برود.

سعادت فر با اشاره به دیدار اخیر اعضای مجمع تشیخص مصلحت نظام با مقام معظم رهبری و تاکید ایشان در جهت گیری، عمل و تفکر انقلابی اعضای این مجمع، افزود: در جریانات برجام و سایر موضوعات هر اندازه ای که در مقابل آمریکا کوتاه بیاییم آنها گستاخ تر و دنبال امتیاز گیری بیشتری خواهند بود.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: توقع قاطع مردم از دولت و مجلس آن است که به میزان نقصی ها و کاستی های اجرای تعهدات طرف مقابل اقدامات قاطع، عاجل و مقتدرانه را به رخ ابرقدرت های دنیا بکشند.

غمباری آزادی خواهان دنیا از کشتار مسمانان میانمار

وی با اشاره به جنایات و نسل کشی مسلمان میانمار که دل تمام آزادی خواهان دنیا را غمبار کرده است، گفت: کشتار مسلمانان با حمایت دولت میانمار و در راس آن زنی که جایزه صلح نوبل را دریافت می کند رخ می دهد که متاسفانه منجر به کشته شدن بیش از ۴ هزار مرد و کودک و زن می شود.

خطیب نماز جمعه شهر بروجن در ادامه ضمن بیان این که جنایات میانمار سیاسی است و درگیری مذهبی نیست، گفت: جمهوری اسلامی این افتخار را برای خود حفظ می کند که علیه ظلم در هر نقطه ای از جهان صریح و شجاعانه موضع خود را اعلام می نماید.

وی گفت: متاسفانه جای تعجب است علیرغم تاکیدات مقام معظم رهبری و حمایت آمریکا در این توطئه ها رئیس محترم جمهور گفتند در نشست آستانه وقت نبود و درباره میانمار فقط یک بیانیه صادر شد که برای امت حزب الله قابل هضم نمی باشد.

,
,
,
,
,
,
, شکست، ثمره ترویج فرهنگ مذاکره است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, غمباری آزادی خواهان دنیا از کشتار مسمانان میانمار,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای خبر/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه