اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه زنجان:

15 پروژه محرومیت زدایی در زنجان به پایان رسید/ افتتاح 13 پروژه محرومیت زدایی در هفته دفاع مقدس

15 پروژه محرومیت زدایی در زنجان به پایان رسید/ افتتاح 13 پروژه محرومیت زدایی در هفته دفاع مقدس
فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت: در پنج ماهه نخست سالجاری 15پروژه محرومیت زدایی در زنجان توسط گروههای جهادی به پایان رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، با بیان اینکه گروه های جهادی سپاه ناحیه زنجان در تامین آب شرب، بازسازی مدرسه،ساخت پل،تعمیر و بازسازی منزل مسکونی و غیره در مناطق محروم زنجان اقدام به فعایت می کنند، اظهار کرد: در حال حاضر 15 پروژه محرومیت زدایی در زنجان توسط گروههای جهادی به پایان رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با اشاره به اینکه 10گروه جهادی در زنجان طرح های محرومیت زدایی را به پایان رسانده اند، عنوان داشت: بازسازی 9 مدرسه،ساخت پل،انتقال خط آب شرب،تعمیر و بازسازی خط انحراف آب شرب،بازسازی غسالخانه و بازسازی امازاده از جمله فعالیت های گروههای جهادی است.

,

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه 13 پروژه محرومیت زدایی به مناسبت هفته دفاع مقدس در زنجان افتتاح می شود، تصریح کرد: سپاه ناحیه زنجان طبق ثوات گذشته برنامه های متعددی را به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار خواهد کرد.

,

طهماسبی با اشاره به اینکه عملیات آبرسانی،تامین زیرساخت‌ها، کمک به تعلیم و تربیت و کمک به اشتغالزایی پایدار از زیر‌شاخه‌های طرح محرومیت‌زدایی است، افزود: طرح های محرومیت زدایی با اولویت بندی مناطق محروم انجام می شود.

,

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج با همه توان خود برای خدمات رسانی به مناطق محروم فعالیت می کند ، ادامه داد: بسیج سازندگی با اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم و دورافتاده در حد توان خود قدم های موثری را برای محرومیت زدایی برداشته است.

,

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه سپاه ناحیه زنجان در راستای محرومیت زدایی بیش از هزار بسیجی را در قالب اردو های جهادی به مناطق محروم اعزام کرده است، اضافه کرد: گروه های جهادی در کنار طرح های محرومیت زدایی فعالیت های فرهنگی، عقیدتی و تربیتی را در مناطق محروم انجام داده اند.

,

انتهی پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه