اخبار داغ

رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی ستاد کل نیروهای مسلح:

رهبری و مردم هیچ گاه از انقلاب سهم خواهی نکرده اند

رهبری و مردم هیچ گاه از انقلاب سهم خواهی نکرده اند
رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه رهبری و مردم هیچ گاه از انقلاب سهم خواهی نکرده اند گفت: شهدا نیز از مردم بودند و جان خود را در نهایت اخلاص به اسلام و انقلاب تقدیم کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، سردار حسن رستگارپناه رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم یادواره شهدای تدارک و پشتیبانی سپاه استان سمنان که شامگاه جمعه با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم و مسئولان در حسینیه شهدای گمنام سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار شد با بیان اینکه انقلاب اسلامی در سالهای نخستین خود مورد هجوم نظامی رژیم بعثی عراق قرار گرفت گفت: دشمنان انقلاب اسلامی تصور می کردند می توانند با اقدام نظامی علیه ایران جلوی حرکت انقلاب را بگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح به شکل گیری بیش از 197 گروه و دسته سیاسی در طول 38 سال گذشته اشاره کرد و افزود: همه این گروهها و جریانات سیاسی مدعی دفاع از حقوق مردم بوده اند اما در حال حاضر در دامان بیگانگان علیه ملت ایران اقدام می کنند.

,

رستگارپناه با تاکید بر اینکه دو گروه در ادوار مختلف انقلاب از انقلاب سهم خواهی نکردند تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم هیچ گاه از انقلاب سهم خواهی نکردند اما متاسفانه بسیاری از جریانات و احزاب سیاسی به کرات مدعی سهم خود از انقلاب شده اند.

,

وی با اشاره به اخلاص و ایثار شهدای انقلاب اسلامی گفت: شهدا نیز از مردم بودند و در قبال فداکاری های خود هیچ گاه از انقلاب اسلامی سهم خواهی نکردند.

,

رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه خون های پاک شهدا به رویش های جدید در طول انقلاب اسلامی منجر شده است اظهار کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف علمی، فناوری، فرهنگی و سیاسی به قله های افتخار دست یافته است.

,

رستگارپناه با یادآوری حمایت دشمنان انقلاب اسلامی از گروه تروریستی داعش در سالهای اخیر گفت: استکبار جهانی با برنامه ریزی های گسترده خود در تلاش بود تا نظام سوریه را ظرف چند روز ساقط کند اما در این عرصه نیز شکست خورد.

,

وی با اشاره به تشکیل دو نیروی مردمی نظیر نیروی بسیج در کشورهای عراق و سوریه برای مبارزه با گروههای تروریستی در سالهای اخیر تاکید کرد: اقشار مختلف مردم این دو کشور حتی ارامنه و اقلیت های دینی نیز در این بسیج مردمی همانند کشور ما حضور یافته اند و از کشور خود دفاع می کنند.

,

فرمانده اسبق سپاه کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مشکل امروز کشور کم توجهی به ظرفیت های داخلی است گفت: با مذاکره و لبخند دردی از ملت ایران برطرف نخواهد شد و اگر هدایت های رهبری در طول مذاکرات نبود مشخص نبود برجام چه بلایی سر این ملت می آورد.

,

رستگارپناه به تبلیغات گسترده دشمنان انقلاب اسلامی علیه ارزش های انقلاب اشاره کرد و افزود: در 24 ساعت شبانه روز بیش از 480 شبکه و رسانه جهانی برای جلوگیری از رسیدن پیام انقلاب اسلامی به گوش جهانیان تلاش می کنند.

,

وی عدم اعتماد به قدرتهای جهانی را برای استمرار انقلاب اسلامی ضروری دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان ملت ایران امروز ناچار شده اند عظمت این ملت را به رسمیت بشناسند و در موضوعات مختلف منطقه از ایران کمک بخواهند.

,

گفتنی است در پایان این مراسم از جمعی از خانواده های معظم شهدای تدارکات و پشتیبانی سپاه استان سمنان تجلیل شد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه