اخبار داغ

مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهرداری شاهین دژ:

رانندگان فاقد کارت سرویس مدارس، صلاحیت جابجایی دانش آموزان را ندارند

رانندگان فاقد کارت سرویس مدارس، صلاحیت جابجایی دانش آموزان را ندارند
مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهرداری شاهین دژ از والدین دانش آموزان خواست تا به هیچ وجه فرزندان خود را به رانندگانی که فاقد کارت سرویس مدارس هستند نسپارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاهین پیام جلیل صفری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شاهین پیام  گفت : با توجه به بازگشایی مدارس و شروع به کار سرویس های مدارس ترتیبی را اتخاذ نموده ایم که  جهت سهولت جابجایی دانش آموزان  و اطمینان  خاطر والدین آنان  با ارائه کارت سرویس مدارس  به رانندگان ، خدمات سرویس دهی و جابجایی دانش آموزان  کاملا قانونی صورت پذیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاهین پیام,

وی در این باره افزود : از عموم والدین گرامی دانش آموزان تقاضامندیم به هیچ وجه فرزندان خود را به رانندگانی که فاقد کارت سرویس مدارس هستند نسپارند چرا که علاوه از نداشتن صلاحیت های لازم در این امر در صورت بروز حادثه عواقب بعدی بر عهده والدین خواهد بود.

,

این مقام مسئول همچنین از عموم ملت با فرهنگ شاهین دژ خواست  تا در زمان استفاده از آژانس های مسافرتی  صرفا از خودروهایی که مجهز به آرم و علایم سازمان حمل و نقل هستند استفاده نمایند فلذا سازمان حمل و نقل زمانی پاسخگوی شکایات مردمی از ناوگان حمل و نقل  عمومی خواهد بود که راننده و خودروی مورد شکایت قرار گرفته  تحت نظر سازمان اقدام به جابجایی مسافر نموده باشد.

,

صفری از پایان خط کشی محل عابر پیاده در مقابل مدارس خبر داد و اظهار کرد از امروز  خطکشی معابر عمومی و خیابان های سطح شهر را نیز آغاز خواهیم کرد.

,

مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهرداری  شاهین دژ همچنین از عموم دارندگان وسایل نقلیه گازوئیلی  که در سطح شهر فعالیت دارند  خواست تا نسبت به اخذ و یا تمدید پروانه فعالیت خود اقدام نمایند در غیر اینصورت از اول مهرماه سهمیه سوخت آنان بصورت مقطعی قطع خواهد شد.

,

وی در پایان از اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری شاهین دژ که صمیمانه و طی نشست های مختلف  با سازمان حمل و نقل شهرداری  شاهین دژ همکاری و ارائه نظر نمودند تقدیر کرد.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه