اخبار داغ

رئیس اداره کار فردیس خبر داد:

برگزاری همایش مقابله با آسیب های اجتماعی در جامعه ی کارگری فردیس/ اجرای الکترونیک بیمه بیکاری

برگزاری همایش مقابله با آسیب های اجتماعی در جامعه ی کارگری فردیس/ اجرای الکترونیک بیمه بیکاری
بهداروند گفت: در راستای جلوگیری از خطر آسیب های اجتماعی موجود در سطح جامعه همایش بزرگ مقابله با آسیب های اجتماعی ویژه کارگران فردیسی برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهنام بهداروند رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فردیس ظهر روز دوشنبه در گفتگو با پایگاه خبری فردیسان با اشاره به اینکه جلسات متعددی در خصوص سلامت جامعه کارگری در فردیس برگزار شده است گفت: همایش بزرگ آسیب های اجتماعی در حوزه اعتیاد در جامعه کارگری فردیس با مشارکت اداره کار و بهزیستی شهرستان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردیسان,

وی افزود: پیش از این مقرر شد که با توجه به گستردگی مجموعه کار و تعاون، به منظور ایجاد هماهنگی و یکپارچگی میان دستگاه های ذیربط بحث، تبادل نظر و شناسایی ظرفیت های مشترک  نهاد ها در دستور کار قرار گیرد.

,

بهداروند اظهار داشت :هماهنگی در اجرای ماموریت های مختلف و بهره گیری از توان اعضا در پیشبرد مسایل شهرستان مورد بررسی قرار گرفته است و در حال اجرا می باشد.

,

رئیس اداره کار فردیس، بیان داشت یکی از دست آوردهای هماهنگی اجرای این دستگاه ها، اجرای قانون بیمه بیکاری بصورت الکترونیک و بدون استفاده از کاغذ بوده که از سر در گمی و تردد متقاضی جلوگیری شده است.

,

بهداروند خاطرنشان کرد: این اقدام در حال حاضر در شهرستان فردیس در حال اجرا است که از تردد حضوری متقاضیان بیمه بیکاری بین دو دستگاه جلوگیری می کند و صرفه جویی در زمان و کاغذ را به همراه دارد.

,

رئیس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شهرستان فردیس با بیان اینکه جلب مشارکت مقامات استانی در راستای اهداف این دستگاه به انجام رسیده است، تصریح کرد: با بهره گیری از تجربه و کمک مقامات استانی بی شک به موفقیت خواهیم رسید و این فعالیت به نحو احسن انجام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه