اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:

اجرای 594 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس امسال/ یک قدم عقب‌نشینی کنیم دشمن 2 قدم پیشرفت می‌کند

اجرای 594 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس امسال/ یک قدم عقب‌نشینی کنیم دشمن 2 قدم پیشرفت می‌کند
جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل،گفت: باید مراقب بود اگر یک قدم عقب بنشینیم دشمن دو قدم پیشرفت می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،سردار فرهنگ مستعد حصاری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: دفاع مقدس برای مردم ما استقلال، سربلندی، عزت و افتخار به ارمغان آورد؛ امروز در زمان جهاد اکبر، وظیفه ما نه گفتن به دشمن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با تاکید بر اینکه اگر یک قدم به عقب بنشینیم دشمن دو قدم پیشرفت می‌کند، تصریح کرد: باید با بصیرت توطئه دشمنان را خنثی کرد و نه فقط به دشمن بلکه به دشمنی که در چهره دوست لبخند مصنوعی دارد، نیز نه گفت.

,

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با دهه محرم گفت: این تقارن فرصتی برای بازنگری این امر مهم است که انقلاب ما نشات گرفته از نهضت امام حسین(ع) است، رزمندگان ما در جنگ تحمیلی هشت ساله و با شعار هیهات من الذله به میدان رفتند و امروز با افتخار می گوییم که ما در زیر پرچم ولایت و به تبعیت از امام حسین (ع) هرگز زیر بار ذلت نمی رویم.

,

دفاع مقدس دستاوردهای عظیم علمی و فرهنگی داشت

, دفاع مقدس دستاوردهای عظیم علمی و فرهنگی داشت,

وی تصریح کرد: اگر نبود فرهنگ مقاومت و پایداری که به برکت دفاع مقدس در بین مردم نهادینه شده، ایران اسلامی نمی توانست به قدرت برتر جهانی تبدیل شود و در مقابل هجمه‌های دشمنان دوام بیاورد.

,

وی خاطر نشان کرد: هدف اصلی استکبار جهانی از جنگ تحمیلی هشت ساله، اشغال خاک نبود بلکه ساقط کردن انقلاب اسلامی ایران و جلوگیری از صدور آن به جهان بود.

,

مستعد حصاری با اشاره به توان بالای نظامی، دفاعی و علمی ایران اسلامی، تاکید کرد: دفاع مقدس دستاوردهای عظیم علمی و فرهنگی داشت به گونه ای که تحریم های زمان جنگ موجب ایجاد خلاقیت و ایده های نو شد و این روند سرعت پیشرفت علمی ما را سریعتر کرد.

,

وی با تاکید بر قدرت بازدارندگی ایران، گفت: قدرت بازدارنگی ایران اسلامی سبب شده دشمنان جرات کوچکترین تعدی به کشور ما را نداشته باشند.

,

 گشایش نمایشگاه رزمی فرهنگی دفاع مقدس اردبیل از 31 شهریورماه

,  گشایش نمایشگاه رزمی فرهنگی دفاع مقدس اردبیل از 31 شهریورماه ,

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به آماده سازی محیطی برای اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: 594 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس امسال اجرا می‌شود.

,

به گفته این مسئول شعار امسال هفته دفاع مقدس "من انقلابی ام" است و برگزاری نمایشگاه رزمی فرهنگی دفاع مقدس، صبحگاه مشترک، نواختن زنگ مقاومت و پایداری در اولین روز مدرسه از مهمترین برنامه‌هایی است که در این هفته در استان اردبیل اجرا خواهد شد.

,

مستعد حصاری خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره‌ها، برپایی نهضت دخترانه "ما زنده ایم"، پیاده‌روی خانوادگی و بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی ، نشست‌های روشنگری و تکریم خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان و حضور در دسته جات عزاداری و برگزاری مراسم عزاداری در حسنیه ثارلله به مدت 13 شب از برنامه های مهمی است که در طول هفته دفاع مقدس امسال در استان اردبیل اجرا خواهد شد.  

,

به گفته وی برنامه های هفته دفاع مقدس در اردبیل به گونه ای ترتیب داه شده که تداخلی با مراسم عزاداری محرم نداشته باشد.

,

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل محل برگزاری نمایشگاه رزمی و فرهنگی دفاع مقدس را باغ موزه دریاچه شورابیل بیان کرد و گفت: این نمایشگاه به مدت یک هفته و از روز جمعه 31 شهریور ماه دایر و در کنار گشایش غرفه‌های فرهنگی، عملیات رمضان در آن بازخوانی می‌شود.

,

به گفته وی زمان بازدید از نمایشگاه رزمی و فرهنگی دفاع مقدس اردبیل از ساعت 9 صبح تا 21 بعدازظهر خواهد بود.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه