اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار خبر داد:

اعزام بیش از 200 مبلغ به مناطق مختلف سبزوار/ اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در دستور کار مبلغان باشد

اعزام بیش از 200 مبلغ به مناطق مختلف سبزوار/ اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در دستور کار مبلغان باشد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار از اعزام بیش از 200 مبلغ به نقاط مختلف شهرستان های سبزواخوشاب و داورزن خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیر سبزوار   سید محمد جواد سجادی نژاد در همایش طلایه داران هدایت غرب خراسان رضوی با بیان اینکه همه ساله در ایام ماه محرم تقاضای اعزام مبلغ از نقاط دور و نزدیک شهرستان ها افزایش پیدا می کند اظهاداشت: در ایام ماه محرم سال جاری 203 مبلغ شامل 183 روحانی و 30 بانوی مبلغه به 150 روستای شهرستان های سبزوار خوشاب و داورزن اعزام خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار ,  سید محمد جواد سجادی نژاد در همایش طلایه داران هدایت غرب خراسان رضوی با بیان اینکه همه ساله در ایام ماه محرم تقاضای اعزام مبلغ از نقاط دور و نزدیک شهرستان ها افزایش پیدا می کند اظهاداشت: در ایام ماه محرم سال جاری 203 مبلغ شامل 183 روحانی و 30 بانوی مبلغه به 150 روستای شهرستان های سبزوار خوشاب و داورزن اعزام خواهند شد.,

 

,

وی در ادامه با بیان اینکه تاکید و تبیین مسائل روز یکی از اصلی ترین وظایف مبلغانی است که در مناطق کم تر توسعه یافته حضور پیدا می کنند ادامه داد: ترویج استفاده از الگوهای صحیح مصرف در حوزه ها محتلف از جمله این وظایف می تواند باشد.

,

 

,

سجادی نژاد به با اشاره به موضوع توجه به سبک زندگی اسلامی در بین جامعه تاکید کرد: متاسفانه با نفوذ شبکه های اجتماعی در بین تمامی اقشار شاهد کم رنگ شدن شیوه های اسلامی در بین خانواده هستیم که این امر به روستائیان نیز سرایت کرده است و مبلغان باید با ارائه راهکارهای مناسب و تشریح آسیب های اجتماعی این موضوع اقدام کنند.

,

 

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار در ادامه با انتقاد از تمایل افراد در ساخت حسینیه ها در مناطق مختلف ادامه داد: ساخت حسینه به خودی خود امری مبارک است اما این مسئله نباید باعث شود که مساجد ما مورد غفلت قرار گرفته و سبب شود مساجد به فراموشی سپرده شوند.

,

 

,

وی در ادامه به موضوع غنی سازی برنامه های عزاداری در ایام ماه محرم توسط مبلغین تاکید کرد و افزود: اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر که به عنوان یک واجب فراموش شده در جامعه است باید توسط مبلغان سخنرانان و مداحان انجام شود.

,

 

,

سجادی نژاد همچنین با تاکید بر این موضوع که مسلمانان بیش از هردوره  دیگر نیازمند به وحدت و انسجام هستند عنوان کرد: ارائه سخنرانی در این حوزه و ارائه فواید ان و دوری از تفرقه در دستور کار و محتوای سخنان مبلغان باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه